• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
17

محافظ جدید صفحه ی آیفون ۱۲ نسبت به گلس آیفون های قبلی قدرت بیشتری دارد

  • کد خبر : 26311
  • 27 اکتبر 2020 - 12:34

در میان خصوصیات سیستماتیک متعدد آیفون های ۱۲، فناوری Ceramic Shield نیز حضور دارد. این فناوری که نقش محافظ جدید صفحه ی آیفون ۱۲ را ایفا می کند، دارای مقاومت بالایی است. در ادامه کلیه ی جوانب منتشر شده از آزمایش فناوری سرامیک شیلد برای صفحه ی آیفون ۱۲ را شرح خواهیم داد.

محافظ جدید صفحه ی آیفون 12

رونمایی خانواده ی آیفون ۱۲ بحث داغ این روزهای وب سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی است. نسل جدید آیفون ها امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فراوانی ارائه می نمایند که توجه کاربران عادی، کارشناسان و منتقدین دنیای تکنولوژی را جلب کرده است.

محافظ جدید صفحه ی آیفون ۱۲ نسبت به گلس آیفون های قبلی ۴ برابر مقاوم تر است

براساس ادعای اپل محافظ جدید صفحه ی آیفون ۱۲ در مقابل فشار و خطر سقوط آزاد ۴ برابر از گلس آیفون های قبلی مقاوم تر است. فناوری سرامیک شیلد برای صفحه ی آیفون ۱۲ که با همکاری کورنینگ (Corning)، شرکت سازنده‌ی گوریلا گلس، ساخته شده است، می تواند نگرانی کاربران آیفون ۱۲ را در خصوص حمل گوشی و بروز اتفاق های پیش بینی نشده کنترل کند.

فناوری سرامیک شیلد برای صفحه ی آیفون ۱۲، قدرت بی نظیری دارد

جالب است بدانید که برخی از کارشناسان اپل معتقدند تکنولوژی Ceramic Shield در نمایشگر آیفون های جدید اپل قادر است مقاومتی بیشتر از فلز هم داشته باشد. بلورهای نانومتری (نانوکریستال) سرامیک به شیشه‌ی آیفون۱۲ اضافه شده است. این بلورها ظاهر شفافی ارائه می دهند و شما علامتی از تیرگی در آن ها نخواهید یافت، اما در عین حال مقاومت بالایی دارند. به‌ نظر می رسد اپل توانسته است برای محافظ جدید صفحه ی آیفون ۱۲ با کنترل نوع بلورهای سرامیک و درجه‌ی بلوری بودن آن‌ها فرمولی منحصر‌به‌فرد و محرمانه ایجاد کند که مقاومت سرامیک را نیز به حداکثر برساند.

محافظ جدید صفحه ی آیفون 12

تکنولوژی Ceramic Shield در نمایشگر آیفون های جدید اپل تا ۴۵ کیلوگرم فشار را تحمل می کند

در همین ابتدای راه حضور آیفون های ۱۲ در بازار جهانی موبایل های هوشمند، وب سایت های بسیاری محافظ جدید صفحه ی آیفون ۱۲ را آزمایش کرده اند و ویدئو آن را منتشر نموده اند. جدیدترین ویدئو؛ به کانال MobileReviewEh یوتوب تعلق دارد که میزان فشار وارد بر آیفون ۲ را با استفاده از فشارسنج های حرفه ای در واحد نیوتن اندازه گرفته است. در نتایج این آزمایش ها دیده شده است که ایفون ۱۲ می تواند تا ۴۴۲ نیوتن (حدود ۴۵ کیلوگرم) فشار وارد بر صفحه ی نمایش خود را تحمل کند. این میزان مقاومت در آیفون ۱۱ حدودا ۳۶ کیلوگرم بود.

 محتواساز این کانال با استفاده از اجسام مختلفی چون سکه، کلید، سنگ و کارتر نیز به جان فناوری سرامیک شیلد صفحه ی آیفون ۱۲ افتاده و نشان داده است که آیفون ۱۲ صفحه ی کاملا ضدخشی دارد. یوتیوبر معروف، فیلیپ کوری (Filip Koroy) هم به تازگی ویدئویی منتشر کرد که نمایانگر مقاومت نمایشگر آیفون ۱۲ در برابر ارتفاع است. وی این گوشی را از ارتفاع ۱٫۸ متری پرتاب کرده است. این ویدئوی هیجان انگیز نشان می دهد که سقوط از ارتفاع ۱٫۸ متری اتفاق خاصی برای صفحه نمایش آیفون ۱۲ نیست.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.