• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
20

جدیدترین عکس ها از مهناز افشار در خارج با حجابی عجیب

  • کد خبر : 26747
  • 05 نوامبر 2020 - 14:24

مهناز افشار بازیگر مطرح کشورمان به تازگی عکس هایی از خود را در خارج از کشور در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مهناز افشار

مهناز افشار به تازگی چند عکس در خارج از کشور از خود منتشر کرد.

مهناز افشار
مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  ۱۳۵۶ در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

ورود مهناز افشار به بازیگری

مهناز افشار در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال ۱۳۷۹ شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

مهناز افشار

مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تاثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته شده اش را تغییر دهد. تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی ختم شد.

مهناز افشار

ازدواج مهناز افشار

مهناز‌ افشار‌ در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. خطبه عقد او را سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین خواند. مهناز افشار و یاسین رامین در ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ صاحب دختری به نام لیا شدند.

مهناز افشار

دستگیری یاسین رامین

آقای محمد باسین رامین مدیر عامل شرکت دارویی رشد بعلت اختلاف ۶ میلیاردی با هلال احمر در مرداد ۱۳۹۵ دستگیرشد. یکی دیگر از علت های بازداشت وی، وارد کردن شیرهای آلوده بود که بارها توسط وی تکذیب شد.

بعد از انتشار این اخبار مهناز افشار به دلیل این اقدام همسرش مورد انتقاد فراوان قرار گرفت و برخی نیز از کور شدن و مرگ نوزادان به دلیل استفاده از شیر خشک فاسد خبر دادند. افشار بعدها نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفت:

«وارد کردن شیر خشک آلوده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. من هیچ فراری از موضوعی که دربارهٔ همسرم مطرح می‌شود نکرده‌ام. چون این که مطرح می‌کنند شیرخشک فاسد وارد کرده و باعث کشته شدن بچه‌ها شده، جنایتی نیست که بتوان از کنار آن گذشت. همسر من هفت ماه بابت پرونده‌ای که برایش تشکیل شده به زندان رفته و پرونده او هنوز باز است و با این فضاهایی که علیه او درست شده بعید نیست محکوم هم بشود ولی اجازه بدهید محکوم بشود، بعد ببینید به چه چیزی محکوم شده.»

سرانجام یاسین رامین در نهایت سال ۹۸ به ۱۷ سال زندان و رد مال به مبلغ ۲ میلیون یورو محکوم شد.

مهناز افشار

طلاق مهناز افشار

مهناز افشار با انتشار یک استوری در مهرماه ۹۸ در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد. او نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

مهناز افشار
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.