• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
22

ریحانه پارسا با انتشار عکس برهنه خود جنجال به پا کرد | دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو

  • کد خبر : 26763
  • 07 نوامبر 2020 - 11:02

ساعاتی پیش ریحانه پارسا با انتشار یک عکس با بالاتنه برهنه از خود در اینستاگرام غوغا به پاکرد و با حواشی بسیاری همراه شد.

عکس برهنه ریحانه پارسا

عکس جنجالی و برهنه ریحانه پارسا

ریحانه پارسا یکی از جوانترین ها در تلویزیون اسـت و با نخستین فعالیت جدی خود در سریال پدر بـه شهرت بزرگی دست یافت. در همین مدت کم او درگیر حواشی زیادی شد کـه البته خود او هم در دامن زدن بـه آنها نقش داشت. ساعاتی پیش نیز ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش یک عکس برهنه از خود منتشر نمود.

عکس برهنه ریحانه پارسا

دیدار امیر تتلو و ریحانه پارسا

ریحانه پارسا که چند روز گذشته در ویدئویی اعتراف کرد هیچ وقت با مهدی کوشکی عقد نکرده است و رابطه ریحانه پارسا و مهدی کوشکی یک ازدواج سفید بوده است اما با این حال در یک خانه زندگی میکردند، پس از مهاجرت به ترکیه به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند.

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

عکس برهنه ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۱۳۷۸ در تهران اسـت. او سال ۱۳۹۴ از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. او در گفت‌وگو‌ای درباره شهرتی کـه بـه دست آورده، گفته اسـت: آن قدر بلند پرواز بودم کـه می دانستم یک روزی موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

ریحانه پارسا میگوید: «مـن همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد البته برنامه خودم این بود کـه با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ای شروع کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد، اما «پدر» سکوی پرش مـن شده اسـت».

او گفته: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود ۲۵۰ نفر کـه حتی عده ای از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت مـن پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خدا را شکر توانایی های مـن بـه چشم کارگردان آقای توفیقی و نویسنده آقای عنقا آمد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌افتد.

عکس برهنه ریحانه پارسا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.