• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
29

شباهت جالب گوشی نوا ۸ اس ای هواوی به آیفون ۱۲

  • کد خبر : 26850
  • 08 نوامبر 2020 - 13:23

گوشی نوا ۸ اس ای هواوی شباهت عجیب و خیره کننده ای به آیفون ۱۲ دارد. هواوی دست به کار شده  و نسخه ی بسیار نزدیکی به آیفون ۱۲ تولید کرده است.

گوشی نوا 8 اس ای هواوی

پیش از رونمایی از آیفون های جدید اپل هم انتظار می رفت که برندهای مختلفی ایده های ساختاری اپل را برای گوشی های خود استفاده کنند. اما شباهت شدید موبایل Nova 8 SE به آیفون ۱۲ سر و صدای زیادی به پا کرد. در ادامه کلیه ی حاشیه های منتشر شده در خصوص ساختار Nova 8 SE را بیان می کنیم.

گوشی نوا 8 اس ای هواوی

ویژگی های فریم گوشی نوا ۸ اس ای هواوی

تصاویر منتشر شده از گوشی نوا‌ ۸ اس‌ ای هواوی شباهت ظاهری موبایل جدید هواوی‌ با آیفون ۱۲ را فاش کرد. این شباهت شدید  Nova 8 SE به دلیل فریم مسطح آن است. موبایل Nova ‌۸ SE که در این هفته رونمایی می شود، بدنه ی بسیار جذاب و زیبایی دارد. فریم Nova ‌۸ SE کاملا صاف و یکدست طراحی شده و دارای صفحه نمایش باکیفیتی است. طبق اطلاعات موجود نوا‌ ۸‌ اس‌ ای موبایل بسیار سبکی است که ۱۷۸ گرم وزن دارد.

نمایشگر ظریف و جذاب Nova 8 SE

گوشی نوا ۸ اس ای هواوی به نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی OLED مجهز شده است. این صفحه نمایش تصاویر اپ های مختلف و قابلیت های دیجیتال گوناگون موبایل را با وضوح Full HD+ به اجرا می گذارد. خصوصیات مدرن و جذاب نمایشگر Nova ‌۸ SE کاملا با قدرت باتری این گوشی‌ و تراشه گرافیکی داخلی هماهنگ است. ضخامت کلی به همراه نمایشگر گوشی‌ نوا‌ ۸‌ اس ‌ای چیزی در حدود ۷٫۴۶ میلی متر می باشد.

گوشی نوا 8 اس ای هواوی

تراشه های قدرتمند و فناوری ۵G در Nova 8 SE

یکی از اصلی ترین امتیازات گوشی نوا ۸ اس ای هواوی حضور فناوری ۵G می باشد. این موبایل هوشمند با دو تراشه مختلف برای ۵G روانه ی بازار می شود. تراشه های مذکور توسط مدیاتک تولیده شده اند و از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند. تراشه ی ارزان تر دیمنسیتی ۷۲۰ است. تراشه ی دیگر نیز دیمنسیتی ۸۰۰U نام دارد. دیمینسیتی U800 بر روی گوشی Nova 7 SE 5G Youth هم قرار گرفته است.

دوربین های چهارگانه ی موبایل Nova 8 SE

همان طور که اشاره شد، گوشی نوا ۸ اس ای هواوی در دو مدل با دو تراشه ی مختلف روانه ی بازار جهانی موبایل می شود. به هر حال گوشی‌ های Nova ‌۸ SE مانند آیفون ۱۲ دارای دوربین های چهارگانه هستند. این چهار دوربین از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی، ۸‌ مگاپیکسلی و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده‌  است. تشخیص عمق و نور ایده آل نیز از سیار خصوصیات مرتبط با دوربین های موبایل Nova 8 SE خواهد بود. باید دید این گوشی تا چه حد می تواند رضایت کاربران و طرفداران هواوی‌ را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.