• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

دو گوشی موتو G9 پاور و موتو جی ۵G از موتورولا معرفی شدند

  • کد خبر : 26912
  • 09 نوامبر 2020 - 16:21

دو گوشی موتو G9 پاور و موتو جی ۵G از موتورولا نیز با خصوصیات ایده آلی رونمایی شدند.

موتو G9 پاور موتو جی 5G

این روزها شاهد رونمایی گوشی های بسیاری از برندهای مختلف هستیم. بسیاری از این گوشی ها از فناوری جدید ۵G پشتیبانی می کنند و دوربین های چندتایی دارند. ظرفیت بالای باتری موضوع دیگری است که کمپانی های سازنده بر روی آن تمرکز داشته اند. دو گوشی موتو G9 پاور و موتو جی ۵G از موتورولا نیز با خصوصیات ایده آلی رونمایی شدند. در اینجا قصد داریم ویژگی های این گوشی های موتورولا را شرح دهیم.

باتری پرظرفیت، ویژگی اصلی موتو G9 پاور و موتو جی ۵G از موتورولا

گوشی های موتو G9 پاور و موتو جی ۵G‌ از موتورولا دو موبایل میان رده هستند. این سیستم های هوشمند قابلیت های کاربردی و دیجیتال خود را با باتری های بهبود یافته و پرظرفیتی ارائه می نمایند. کلمه ی پاور در نام گوشی Moto G9 Power اشاره به باتری پر ظرفیت آن دارد. این دستگاه به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. باتری پرظرفیت احتمالا می تواند به راحتی رضایت کاربران و متقاضیان فراوانی را به دست آورد.

موتو G9 پاور موتو جی 5G

قیمت موبایل های  Moto G9 Powerو Moto G 5G

گوشی های موتو G9 پاور و موتو جی ۵G‌ از موتورولا ارزان ترین موبایل های این برند هستند. یکی از سیاست های برندهای سازنده ی موبایل پس از مراسم رونمایی از آیفون های جدید اپل همواره عرضه ی سیستم های با کیفیت میان رده با قیمت های به صرفه و ارزان بوده است. این بار نیز پس از مراسم رونمایی آیفون ۱۲ و قیمت بالای آن، موبایل های  Moto G9 Power و Moto G ‌۵G موتورولا با به قیمت ۲۰۰ و ۳۰۰ یورو معرفی شدند. این رنج قیمت می تواند فروش بالایی برای موتورولا داشته باشد.

دوربین های دو موبایل  Moto G9 Power و Moto G 5G

دوربین های چندگانه یکی از زیبایی های بدنه ی دو گوشی موتو G9 پاور و موتو جی ۵G از موتورولا هستند. اگر بخواهیم دوربین های این دو موبایل را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که پنل پشتی موتو G فایوجی میزبان دوربین‌های کاربردی تری در مقایسه ‌با موتو G9‌ پاور می باشد. در موتو جی ۵G، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در حالی که پنل پشتی گوشی موتو G9‌ پاور میزبان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به‌همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی است.

موتو G9 پاور موتو جی 5G

خصوصیات ساختاری Moto G9 Power و Moto G 5G

هر دو گوشی موتو G9 پاور و موتو جی ۵G‌ از موتورولا دارای ابعاد فنی و ساختاری بی نظیری هستند. موتو جی ۹ پاور از نمایشگر ۶٫۸ اینچ HD پلاس LCD  که دارای حفره ی دایره ای شکل کوچکی برای دوربین می باشد، برخوردار است. این ظاهر زیبا در گوشی Moto G ‌۵G نیز حفظ شده است. از دیدگاه بسیاری از کارشناسان و منتقدین دنیای تکنولوژی، موبایل های  Moto G9 Power و Moto G ‌۵G می توانند ترکیبی گوشی های سامسونگ و اپل باشند. اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قلب تپنده‌ی گوشی موتو جی‌ ۹ پاور است. اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام هم خصوصیات فنی Moto G 5G را تکمیل می کند. این دو موبایل زیبا در هفته‌های آینده به بازار آمریکای‌لاتین، خاورمیانه و آسیا عرضه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.