• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

سامسونگ پس از سه سال بار دیگر اپل را در تولید گوشی شکست داد

  • کد خبر : 27071
  • 12 نوامبر 2020 - 12:45

به تازگی رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل برای تولید گوشی مشخص شد. در واقع سال ۲۰۲۰ سال شکست اپل در برابر سامسونگ است. در ادامه به بیان اطلاعات منتشر شده در خصوص رکورد شکنی سامسونگ می پردازیم.

رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل

اپل و سامسونگ دو نام پر قدرت و همیشگی دنیای گوشی های هوشمند مدرن و کاربردی هستند. این دو برند سال هاست که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته اند. اما طرفداران اپل در بازار جهانی به گونه ای مدعی هستند که سامسونگ ایده های اولیه ی اپل را تکرار می کند. از طرفی کاربران سامسونگ محیط نرم افزاری آسان و همه فن حریف گوشی های سامسونگ را امتیاز برتر سامسونگ در برابر اپل می دانند. به هر حال هر دو برند طرفداران بسیاری دارند.

سامسونگ عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل در بازار آمریکا را به دست آورد

سامسونگ بار دیگر پس از گذشت سه سال، توانست لقب بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی موبایل در بازار آمریکا را به دست آورد. پیش از این سامسونگ سال ۲۰۱۷ در رقابت با اپل برنده ی میدان شد. این کمپانی تولید گوشی های خود را به شدت افزایش داد و سهم خوبی از بازار جهانی را به دست آورد. براساس عقیده ی بسیاری از کارشناسان سال ۲۰۱۷ سامسونگ نام محبوب اپل را در بازار کمرنگ کرد. این بار نیز تقاضای ساخت گوشی های سامسونگ در بازار افزایش یافته و مجددا سامسونگ به تولید انبوه گوشی های خود می پردازد.

رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل

راز رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل برای تولید گوشی

افزایش تقاضای گوشی‌های سامسونگ در بازار آمریکا و نیز تولید بیشتر سامسونگ نسبت به سال پیش از ساخت گوشی های میان رده ی جذاب و کاربردی چون گلکسی نوت ۲۰ نشات می گیرد. از طرفی رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل برای تولید گوشی را می توان به گلکسی زد فولد ۲ یعنی پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ متصل کرد. در هر صورت سیاست سامسونگ برای تولید گوشی های مختلف با رنج قیمتی گوناگون امسال کارساز بوده است.

رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل

وضعیت سایر برندهای ساخت گوشی در به دست آوردن سهم فروش بازار جهانی

سازمان Strategy Analytics به این موضوع اشاره کرده است که رکورد شکنی سامسونگ در مقابل اپل برای تولید گوشی می تواند به دلیل عرضه ی دیر هنگام آیفون ۱۲ نیز رخ داده باشد. همان طور که می دانید هر سال آیفون های جدید کمپانی اپل شهریور ماه رونمایی می شوند، اما امسال شاهد مراسم رونمایی آیفون ۱۲ در اواخر مهر ماه بودیم. این مسئله باعث کاهش فروش گوشی های اپل شد.

براساس اطلاعات بازار جهانی، سامسونگ در سه ‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ عرضه ‌کننده‌ی برتر بوده و ۲۱٫۹ درصد از سهم تولید گوشی همراه را به دست آورده است. در این بین ال‌ جی ۱۴٫۷ درصد، هواوی ۱۴٫۱ درصد، شیائومی ۱۱٫۹ درصد و اپل ۱۱/۹ درصد از بازار فروش را دراختیار دارند. باید دید ماه های آخر سال ۲۰۲۰ این اعداد و ارقام به چه صورت خواهند بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.