• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
12

چلسی ۴_۱ آرسنال / قهرمان چلسی با تحقیر متخصص اروپا

  • کد خبر : 2711
  • 30 می 2019 - 0:54

تیم فوتبال چلسی با شکست آرسنال موفق شد به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست پیدا کند.

در بازی فینال لیگ اروپا تیم‌های چلسی و آرسنال در ورزشگاه المپیک باکو برابر هم به میدان رفتند و در این مسابقه در نهایت با برتری چهار بر یک چلسی به پایان رسید.

برای چلسی در این مسابقه ادن هازارد(۶۵ و ۷۲)، اولیویر ژیرو(۴۹) و پدرو(۶۰) گلزنی کردند و تک گل آرسنال را هم الکس ایوبی در دقیقه(۶۹) به ثمر رساند.

نکته جالب این بازی برای مائوریتسیو ساری رقم خورد؛ سرمربی ایتالیایی چلسی تا به امروز به عنوان مربی به قهرمانی دست پیدا نکرده بود و این عنوان ارزشمند را در حالی به دست آورد که اونای امری را شکست داد؛ امری به سه قهرمانی در اروپا دست پیدا کرده است.

در پایان این مسابقه ادن هازارد که شنیده می‌شود به تیم رئال مادرید منتقل خواهد شد از هواداران خداحافظی کرد.

خلاصه بازی چلسی ۴_۱ آرسنال

نیمه نخست این بازی درگیرانه آغاز شد و تلاش‌ دو تیم برای گلزنی در این نیمه بی‌فایده بود و بازی بیشتر در وسط زمین جریان داشت. شاگردان ساری بیشتر صاحبت توپ و میدان بودند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند تا نیمه نخست بدون به ثمر رسیدن گل پایان یابد.

در نیمه دوم بازی تیم چلسی در دقیقه ۶۰ پدرو موفق شد گل دوم را برای آبی‌های لندن به ثمر برساند. ۵ دقیقه بعد شاگردان ساری صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ادن هازارد موفق شد توپ را تبدیل به گل کند. پس از این گل، توپچی‌ها توانستند یکی از گل‌های خورده را توسط آیوبی جبران کنند اما در دقیقه ۷۲ هازارد گل چهارم را هم وارد دروازه پیتر چک کرد تا شب تلخی برای هواداران آرسنال رقم بزند. در نهایت چلسی با نتیجه چلسی ۴_۱ آرسنال  پیروز و قهرمان لیگ اروپا شد.

 
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2711

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.