• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

گوشی Nokia 8 V 5G UW، موبایل جدید نوکیا معرفی شد

  • کد خبر : 27199
  • 15 نوامبر 2020 - 16:28

نوکیا به‌تازگی گوشی Nokia 8 V 5G UW را رونمایی کرده است که درحقیقت، نسخه‌ای از نوکیا ۸٫۳ به‌حساب می‌آید و از شبکه‌ی ۵G پشتیبانی می‌کند و ۶۹۹ دلار قیمت دارد.

گوشی Nokia 8 V 5G UW

نوکیا به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان گوشی Nokia‌ ۸ ‌V 5G ‌UW رونمایی کرد. این گوشی خصوصیات جذابی دارد و سایر گوشی های جدید نوکیا را پشت سر می گذارد. البته این گوشی یک نسخه ی آپدیت شده و بهبود یافته از گوشی‌ Nokia ‌۸٫۳ ۵G‌ می باشد. به هر حال اگر هنوز از طرفداران برند قدیمی نوکیا هستید برای آشنایی با ویژگی های آخرین محصول این کمپانی با ما همراه باشید.

گوشی Nokia 8 V 5G UW، نسخه جدید گوشی Nokia 8.3 5G است

گوشی Nokia 8.3 5G که مارس سال جاری معرفی شد، لقب اولین گوشی ۵G نوکیا را به خود اختصاص داد. این موبایل هوشمند با یک تاخیر نسبتا طولانی شش ماهه پس از معرفی، روانه ی بازار شد. حال به ‌تازگی شرکت اچ ‌ام‌ دی گلوبال گوشی جدیدی با برند نوکیا معرفی کرده است که نسخه‌ای از گوشی نوکیا ۸٫۳ به شمار می رود. این موبایل جدید نوکیا از طریق اپراتور مخابراتی ورایزن (Verizon) به صورت کاملا انحصاری در ایالات متحده قابل تهیه است و گوشی Nokia 8 V 5G UW نام دارد.

گوشی Nokia 8 V 5G UW

نسخه ی جدید گوشی Nokia 8.3 5G از لحاظ ظاهر و سخت افزاری اصلی تغییر نکرده است

گوشی Nokia 8 V 5G UW از لحاظ ظاهر و سخت افزارهای تعیین کننده ای چون پردازنده ی اصلی تغییر خاصی نداشته است. نوکیا برای نسخه ی جدید گوشی‌ Nokia ‌۸٫۳ ۵G از همان تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵G بهره می برد. این موبایل همچنان دارای صفحه ‌نمایش ۶/۸۱ اینچی LCD با رزولوشن Full HD پلاس، باتری ۴۵۰۹ میلی ‌آمپرساعتی، دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و قدرت پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی بوده و تغییر و تحول فنی نداشته است.

تفاوت های موبایل Nokia 8 V 5G UW با نسخه ی قبلی خود

گوشی Nokia 8 V 5G UW علاوه‌ بر پشتیبانی از فرکانس زیر ۶ گیگاهرتزی، اتصال mmWave را نیز ارائه می‌دهد. تفاوت دیگر این موبایل های هوشمند با نسخه ی پیشین به حافظه ی آن تعلق دارد.  نسخه‌ی Verizon تنها با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره ‌سازی ساخته شده است. این موضوع در حالی است که نسخه‌ی قبلی Nokia 8.3 در دو نسخه‌ی ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌ سازی درونی عرضه شده بود.

گوشی Nokia 8 V 5G UW

وضعیت اندروید موبایل Nokia 8 V 5G UW

براساس ادعای اچ ام دی گلوبال، گوشی Nokia 8 V 5G UW به ‌زودی به اندروید ۱۱ مجهز خواهد شد. همچنین اچ ام دی گلوبال رسما اعلام کرد که به‌ روزرسانی دو نسخه‌ ی بعدی اندروید و ۱۸ ماه به ‌روزرسانی امنیتی برای موبایل ‌Nokia 8 ‌V 5G UW در نظر گرفته شده است. این ادعا به نظر عجیب می رسد. چرا که در حال حاضر کمپانی های دیگری چون سامسونگ به مدت سه سال از گوشی های خود پشتیبانی نرم افزاری می کنند. محصولات دیگر نوکیا نیز سه سال به ‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند. به هرحال گوشی جدید نوکیا با قیمت ۶۹۹ دلار به صورت انحصاری به فروش می رسد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.