• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
18

گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد

  • کد خبر : 27257
  • 17 نوامبر 2020 - 9:58

سامسونگ قرار است دامنه استفاده قلم S Pen را افزایش دهد. قلم محبوب سری نوت در گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا – Galaxy S21 Ultra نیز پشتیبانی خواهد شد.

گوشی گلکسی اس 21 اولترا

سامسونگ به زودی پرچمداران جذاب خود را تحت عنوان S21 روانه‌ی بازار خواهد کرد. این گوشی ها مدت هاست که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده اند. یکی از خصوصیاتی که به تازگی اعلام شد، پشتیبانی گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا از قلم S Pen است. در ادامه کلیه ی حاشیه های فاش شده در این خصوص را شرح خواهیم داد.

گوشی گلکسی اس 21 اولترا

گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا یک ماه زودتر عرضه می شود

گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا احتمالا برای اینکه با رقیب قدرتمند خود یعنی آیفون ۱۲ به مبارزه بپردازد، یک ماه زودتر عرضه می شود. البته این عجله در انتشار، برای سایر گوشی های گلکسی اس ۲۱ هم وجود داشته و به نحوی جدا از رقابت با آیفون ۱۲ برای رویارویی با میزان فروش موبایل های هواوی می باشد. باید دید سامسونگ با این کار تا چه حد می تواند بازار جهانی موبایل را در دست بگیرد.

موبایل Galaxy S21 Ultra به طور حتم از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد

براساس مطالب منتشر شده از اکانت توییتری Ice Universe، قدرت پشتیبانی گوشی گلکسی اس ۲۱ از قلم S Pen حتمی است. در گزارش های قبلی نیز از عرضه ی S Pen را برای موبایل Galaxy S21 Ultra و نسل آینده ی گلکسی زد فولد صحبت شده است. بنابراین قابلیت پشتیبانی از S Pen برای گوشی Galaxy S21 Ultra جنبه ی شایعه ندارد و باید منتظر حضور این قلم در مراسم رونمایی S21 Ultra باشیم.

گوشی گلکسی اس 21 اولترا

در آینده بسیاری از خصوصیات گلکسی ها با یکدیگر ادغام می شوند

سامسونگ به دنبال سیاستی است که خصوصیات گوشی های قدرتمند خود را با یکدیگر ادغام کند. همان طور که می دانید در طی سال های اخیر پرچمداران سری نوت و اس بیش از قبل از لحاظ ساختاری به یکدیگر نزدیک شده اند. براساس عقیده ی کارشناسان دنیای تکنولوژی احتمال اینکه قابلیت های سری نوت به اس ۲۱ انتقال پیدا کنند، بالاست. از طرفی گفته می شود که گلکسی های سری نوت با زد فولدها ادغام خواهند شد. هنوز مشخص نیست این دسته از پیش بینی ها تا چه اندازه صحت دارند و بر روی ساختار فنی گوشی گلکسی اس ۲۱ تاثیر می گذارند.

موبایل Galaxy S21 Ultra به صفحه نمایش جذاب و پر نوری مجهز می‌شود

سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا از نمایشگر LTPO AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ‌ به ‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز بهره می برد. حسگر جدیدی که در Galaxy S21 Ultra حضور خواهد داشت، ۱۲ درصد نور بیشتر را برای ال سی دی ایجاد می کند. این ویژگی های کاربردی روند کاری کل گوشی را تحت تاثیر قرار داده و می تواند موجب افزایش رضایتمندی طرفداران و متقاضیان گلکسی های سامسونگ باشد. البته احتمال اینکه Galaxy S21 Ultra مانند آیفون ۱۲ بدون شارژر روانه ی بازار شود نیز وجود دارد. بنابراین به طور قطعی نمی توان گفت میزان رضایت متقاضیان این گوشی تا چه اندازه ای خواهد بود. نبود شارژر در جعبه ی موبایل اتفاق تازه ای است که انتقادهای خاص خود را دارد.

گوشی گلکسی اس 21 اولترا
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.