• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

گلکسی M42 سامسونگ احتمالا به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد

  • کد خبر : 27458
  • 21 نوامبر 2020 - 13:55

گوشی‌های سری M سامسونگ به خاطر باتری‌های پرظرفیتی که دارند معروف هستند. گلکسی M42 هم به‌عنوان میان‌رده‌ای دیگر از این خانواده از این قاعده مستثنی نیست و قرار است با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شود.

گلکسی M42 سامسونگ

گوشی گلکسی M42 سامسونگ به تازگی خبرساز شد. عضو جدید گلکسی های سری M قرار است مانند سایر محصولات سامسونگ با کیفیت خیره کننده ای روانه ی بازار شود. بخشی از این کیفیت احتمالا به دلیل حضور باتری پر قدرت ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. در اینجا کلیه حاشیه های منتشر شده در خصوص ساختار سازنده ی گوشی Galaxy M42 Samsung را بیان خواهیم کرد.

وجود باتری قدرتمند در گوشی گلکسی M42 سامسونگ حتمی است

وجود باتری قدرتمند و باظرفیت در گوشی گلکسی M42 سامسونگ حتمی است. چرا که شایعه ی حضور باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این موبایل توسط منابع مختلفی در اینترنت تایید شده است. از طرفی سازمان CCC بیان کرد که باتری گوشی Galaxy M42 Samsung دارای ظرفیت ۵۸۳۰ میلی آمپر ساعت بوده و این باتری در فضای مجازی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شناخته شده است. به هر حال پیش بینی می شود شاهد قدرت چشم گیری در باتری گوشی Galaxy M42 Samsung باشیم.

خصوصیات ساختاری گوشی Galaxy M42 Samsung

در حال حاضر ویژگی های زیادی از گوشی گلکسی M42 سامسونگ منتشر نشده است. اما در یک سری از شایعات عنوان شد که موبایل گلکسی ام ۴۲ سامسونگ از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و حافظه ی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. به هر حال گوشی های سری ام دارای قیمت مناسبی هستند و کیفیت ایده آلی را ارائه می نمایند. نمایشگر جذاب و قدرت نرم افزاری مناسب نیز اصولا دو امتیاز برتر و همیشگی گوشی های سامسونگ و دیگر اعضای خانواده ی سری M گلکسی می باشد. با وجود نوسان ارز پیش بینی می کنیم موبایل گلکسی ام ۴۲ سامسونگ به دلیل قیمت مناسبش در قبال خصوصیات فنی راضی کننده با فروش خوبی رو به رو شود.

گلکسی M42 سامسونگ

گوشی‌های سری M سامسونگ در انواع مختلفی روانه‌ی بازار می‌شوند

معمولا سیاست کمپانی سامسونگ برای عرضه ی گوشی های سری M؛ به سمت فروش در بازار کشور هند کشیده شده است. سامسونگ پیش از این گوشی گلکسی A60 را با نام گلکسی M40 در کشور هند به فروش گذاشت. در هر صورت سامسونگ کار خود را برای تولید گوشی های سری ام پس از عرضه ی گلکسی M42 سامسونگ به اتمام نمی رساند. این برند محبوب برخلاف اپل چند سالی می شود که به دنبال تولید گوشی های قیمت مناسب است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.