• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

فروش خانواده ی ردمی نوت شیائومی به ۱۴۰ میلیون دستگاه رسید

  • کد خبر : 27575
  • 23 نوامبر 2020 - 17:05

شیائومی این روزها مشغول عرضه ی گوشی های جدید خود به بازار جهانی است. به تازگی طبق آمارهای منتشر شده در وب سایت های گوناگون گوشی های خانواده ی ردمی نوت شیائومی فروش خوبی را تجربه کرده اند. در ادامه کلیه ی حواشی مرتبط با این موضوع را عنوان خواهیم کرد.

ردمی نوت شیائومی

فروش موفق گوشی های سری ردمی نوت ۸ شیائومی

چندی پیش رسما اعلام شد که فروش گوشی های خانواده ی ردمی نوت شیائومی‌ در سراسر جهان به ۱۴۰ میلیون دستگاه رسیده است. این آمار و ارقام در گرو استقبال شدید سری ردمی نوت ۸ بوده است. جالب است بدانید که طبق تحقیقات موسسه ی پژوهشی Omdia گوشی های سری ردمی نوت ۸ دومین گوشی پرفروش نیمه ی اول سال ۲۰۲۰ بوده اند.

روند پیشرفت شیائومی در سال ۲۰۲۰

شیائومی‌ برند محبوبی است که هر سال گام های محکمی به سمت پیشرفت برمی دارد. امسال  از ماه آگوست خبر فروش ۱۰۰ میلیون نسخه از ردمی نوت شیائومی منتشر شد. پس از آن در ماه مارس امسال (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹) آمار فروش ردمی نوت به ۱۱۰ میلیون واحد رسید. پیش بینی می شود این روند نه تنها تا آخر سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا کند، بلکه در سال ۲۰۲۱ نیز با حضور موفق گوشی های Xiaomi Redmi Note رو به رو شویم.

قرار گرفتن گوشی های ردمی نوت در میان لیست ۱۰ گوشی برتر دنیا

خانواده ی ردمی نوت شیائومی در ایران نیز فروش بسیار خوبی داشته است. این گوشی ها به راحتی توانسته اند رضایت کاربران مختلف را به دست آورند. مانند بازار جهانی در ایران، زیرمجموعه ی ردمی نوت ۸ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این موبایل های هوشمند شامل گوشی‌های سری ردمی نوت ۸، ردمی نوت ۸ تی و ردمی نوت ۸ پرو می‌شوند. گوشی های مذکور طبق آمارهایی که از سال ۲۰۱۹ فاش شد؛ در میان لیست ۱۰ گوشی پرفروش دنیا جای گرفته اند.

ردمی نوت شیائومی

انتشار ردمی های جدید شیائومی ادامه خواهد داشت

خانواده ی ردمی نوت شیائومی آن قدر در دل کاربران و متقاضیان جای گرفته اند که به نظر می رسد شیائومی مرتبا به ادامه ی نسل این دسته از سیستم های کاربردی و دیجیتال ترغیب می شود. چند ماه پیش گوشی های سری نوت ۹ از شیائومی نیز معرفی شده اند. در حالی که هنوز آمار فروش این سیستم های شیائومی مشخص نیست، انتظار می رود شیائومی به طراحی و تولید دو عضو دیگر خانواده ی ردمی ها بپردازد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.