• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

آغاز ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا | یارانه ۱۰۰ هزار تومانی

  • کد خبر : 27595
  • 24 نوامبر 2020 - 12:07

ثبت‌نام متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا از امروز آغاز شده و تا ۱۱ آذر ماه ادامه دارد، برای ثبت نام وام کرونا باید سرپرست خانوار کد ملی خود را از طریق سیم کارتی که به نام خودش است به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کند.

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا

دولت با شروع محدودیتهای کرونایی تصویب کرد برای نزدیک به ۳۰ میلیون نفر تا پایان سال در هر ماه، ۱۰۰ هزار تومان یارانه معیشیتی و برای ۱۰ میلیون خانوار هم وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شود.

ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی کرونا

متقاضیان دریافت مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا می‌توانند از امروز ثبت‌نام کنند. سرپرستان خانوار باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

تمامی افرادی که درنوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند. مهلت ثبت‌نام از امروز آغاز شده و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

نرخ کارمزد این وام چهار درصد، با اقساط ۳۰ ماهه و از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار پرداخت می‌شود.

مرحله اول: پیامک سرپرست خانوارها از روز سه شنبه ۴ آذر تا سه شنبه ۱۱ آذر به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده های اطلاعاتی پایش خواهد شد.

مرحله سوم : در هفته سوم از ۲۰ آذر الی ۲۷ آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می شود.

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی

این یارانه از آذر ماه تا پایان امسال به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می شود. تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین سال ۱۳۹۹ درنظر گرفته می شود.

خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده‌اند، حدود ۲۹.۷ میلیون نفر (۱۱ میلیون خانوار)، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.