• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

گوشی نوکیا ۵٫۴ احتمالا با دوربین سلفی حفره‌ای روانه ی بازار خواهد ‌شد

  • کد خبر : 27876
  • 01 دسامبر 2020 - 13:03

گوشی نوکیا ۵٫۴ یکی از دستگاه های جدید نوکیاست که قرار است به تازگی روانه ی بازار شود. اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما ظاهرا نوکیا این موبایل خود را زودتر از موعود به بازار جهانی گوشی ارائه می نماید. در ادامه قصد داریم به بیان کلیه ی حواشی منتشر شده در خصوص ساختار موبایل Nokia 5.4 بپردازیم.

گوشی نوکیا 5.4

تولید گوشی های میان رده ی نوکیا ادامه خواهد داشت

HMD در مارس امسال یعنی اسفند گذشته از گوشی اقتصادی نوکیا ۵٫۳ رونمایی کرد. به زودی جانشین این موبایل یعنی گوشی نوکیا ۵٫۴ به بازار عرضه می شود. موبایل Nokia 5.4 هم مانند نسخه ی قبلی خود یک دستگاه میان رده است. گویا سیاست کاری HMD برای طراحی و تولید موبایل های نوکیا به سمت دستگاه های میان رده کشیده می شود. البته اینکه شاهد پرچمدار قابلی از Nokia نیستیم، دلیل بر کیفیت نامناسب گوشی های جدید آن نیست. سیستم های میان رده ی نوکیا با کیفیت مناسب خود قیمت خوبی دارند و به راحتی رضایت کاربران مختلف را به دست می آورند.

شیوع ویروس کرونا بر میزان فروش موبایل های نوکیا موثر است

یکی از دلایلی که پیش بینی می شود امسال تولید گوشی نوکیا ۵٫۴ با استقبال متناسبی رو به رو شود، شیوع ویروس کرونا است. همان طور که می دانید این ویروس دردسرساز کشنده باعث کاهش درآمد افراد در سراسر جهان شده است. متاسفانه هر روز نظاره گر بسته شدن کسب و کارهای گوناگون هستیم. این مسئله توجه افرادی که قصد خرید موبایل های میان رده دارند را به سمت برند قدیمی و محبوب نوکیا جلب می کند.

ظاهر متفاوت دوربین سلفی گوشی نوکیا ۵٫۴ نسبت به نسخه‌ی قبلی

به گزارش وب ‌سایت Nokiapoweruser و تصاویری که از گوشی نوکیا ۵٫۴ در فضای مجازی منتشر شده است، دوربین سلفی این دستگاه با تکنولوژی ساخت حفره ای روانه ی بازار می شود. در واقع اولین تفاوت موبایل Nokia ‌۵٫۴ با نوکیا ۵٫۳، چگونگی تعبیه ‌ی دوربین سلفی است. این دوربین از حالت v شکل به o شکل تغییر کرده و در صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی گوشی قرار گرفته است.

گوشی نوکیا 5.4

پیشرفت خصوصیات فنی موبایل Nokia 5.4 در برابر نوکیا ۵٫۳

براساس ادعای Nokiapoweruser، گوشی نوکیا ۵٫۴ پیشرفت ساختاری خوبی خواهد داشت. گویا پردازنده ای که درون این محصول قرار می‌گیرد، کیفیت بیشتری به نسبت مدل موجود در نوکیا ۵٫۳ یعنی اسنپدراگون ۶۶۵ دارد. اما متاسفانه نامی از پردازنده ی اصلی بیان نشده است. به هر حال محصول جدید نوکیا در دو مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی منتشر می شود. هر یک از این گوشی ها از رم ۴ گیگابایتی نیز پشتیبانی می کنند. اگر طرفدار گوشی های رنگی هستید، نوکیا مانند همیشه به فکر شما بوده است. ابتدا موبایل Nokia 5.4‌ در رنگ‌های آبی و بنفش راهی بازار می‌شود؛ پس از آن احتمالا رنگ های دیگری نیز معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=27876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.