• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

احتمال دارد گوشی های سری وان پلاس ۹ عضو دیگری هم داشته باشند

  • کد خبر : 28008
  • 05 دسامبر 2020 - 17:23

وان پلاس برندی است که به تازگی سر و صدای زیادی به پا کرده است. پیش از این گفته شده بود گوشی های سری وان پلاس ۹ که موبایل های جدید این برند هستند؛ در دو نسخه ی معمولی و پرو روانه ی بازار خواهند شد. اما شایعات تازه نشان دهنده ی حضور نسخه ی oneplue 9E نیز می باشد. در ادامه کلیه ی حواشی مرتبط با این موضوع را شرح خواهیم داد.

گوشی های سری وان پلاس ۹ فروش خوبی خواهند داشت

یکی از علل اصلی افزایش طرفداران گوشی های وان پلاس، شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمد بسیاری از کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان می باشد. این مسئله باعث شده افرادی که قصد خرید گوشی جدیدی دارند؛ به سمت تهیه ی موبایل های خوش قیمت و اقتصادی متمایل شوند. بنابراین پیش بینی می شود گوشی های سری وان پلاس ۹‌ در هر سه حالت معمولی، پرو و oneplus 9E فروش خوبی داشته باشند.

هنوز مشخص نیست که گوشی onepluse 9E پرچمدار است یا خیر

در حال حاضر مشخص نیست که دقیقا عضو جدید گوشی های سری وان پلاس ۹ از پرچمداران اصلی خواهد بود یا با ساختار ضعیف تری روانه ی بازار می شود. مکس جمبور در وب‌ سایت Voice شایعه‌ای در مورد گوشی وان‌ پلاس ۹‌ منتشر کرد. طبق این شایعه تنها می دانیم موبایل های سری oneplus ‌۹ عضو سومی هم خواهند داشت. در این گزارش عنوان نشده است که نسخه ی ۹ ای پرچمدار است. احتمال دارد این دستگاه با سخت افزار کاملا ضعیف تری به بازار راه یابد.

سایز گوشی های onepluse 9E کوچک خواهد بود

ممکن است عضو ۹E از سری گوشی های سری وان پلاس ۹ دستگاه کوچکی باشد. این سیاست طراحی همواره در برندهای محبوبی چون سامسونگ و اپل نیز دیده شده است. به طور کلی بدنه ی کوچک تر در افزایش طول عمر باتری سیستم تاثیر به سزایی دارد. از طرفی اصولا گوشی کوچک تر قیمت متناسب تری خواهد داشت و با استقبال خوبی مواجه می شود. به هر حال باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری در خصوص نوع طراحی onepluse 9E فاش شود. در حال‌ حاضر به جز نام این گوشی، هیچ چیز دیگری از آن نمی‌دانیم. احتمالا این موبایل های هوشمند در نیمه ی اول ۲۰۲۱ به طور رسمی در بازار حضور پیدا می کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.