• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

روحانی: اهل مذاکره‌ایم، اگر کسی با احترام سر میز بنشیند

  • کد خبر : 2802
  • 02 ژوئن 2019 - 5:23

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه شنبه در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان ملی با تاکید بر اینکه معلولان ورزشکار غرور مضاعف ملی ایجاد می کنند و نماد پیروزی اراده هستند، از وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک خواست با همه توان به ندای قهرمانان پاسخ مثبت دهند.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران علاوه بر افتخارآفرینی برای کشور، آفریننده نشاط، سرزندگی و غرور برای ملت هستند، تصریح کرد: ورزش یعنی از ماکو تا چابهار و از سرخس تا خرمشهر باید فریاد ملت و دست واحده باشد و از میدان ورزش صدای وحدت و اتحاد بلند شود.

روحانی افزود: باید به هر چیزی که به تقویت امید، روحیه و اراده مردم بازمی‌گردد، تکیه کنیم. اگر در جنگ با آمریکا امیدوارانه بایستیم، پیروز می‌شویم.

وحانی: اهل مذاکره‌ایم، اگر کسی با احترام سر میز بنشیند/ قهرمانان اجازه ندهند در مسابقات مسائل تفرقه‌افکنانه طرح شود

رئیس جمهور با بیان اینکه ورزش می تواند برای جوانان سلامت جسم و جان را به ارمغان بیاورد و در عین حال باید مراقب بود تا این میدان ورزش، میدان وحدت، اتحاد و یگانگی باشد، از همه مسئولین و قهرمانان درخواست کرد که اجازه ندهند در میدان مسابقات و مراکز ورزشی مسایل تفرقه‌افکنانه طرح شود.

زوحانی گفت: ملت باید احساس کند که ایران در برابر یک کشور در حال مسابقه است و نه یک گروه، ‌تیم و جمع.

رئیس جمهوری با اشاره به تلاش معلولان ورزشکار کشورمان ادامه داد: آنان می‌توانند با اراده و تمرین هر چیزی را خلق کنند و نه تنها برای خود و خانواده بلکه برای ملت افتخارآفرینی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از ملت شریف ایران، تأکید کرد: ملت ایران برای ماه‌ها و روزها، ایام سختی را با ایستادگی در برابر دشمنان سپری کرد و دشمنان را قدم به قدم عقب راند.

روحانی در بخش ابتدایی سخنان خود از تمام ورزشکاران و قهرمانان ملی که برای کشور و ملت غرور، افتخار و نشاط آفریدند، قدردانی کرد.

براساس این گزارش وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم با اشاره به افتخارات و مدال‌آوری‌ها و قهرمانی‌های ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های مختلف ورزشی در سال ۹۷، گفت: ورزشکاران کشور برای دریافت سهمیه‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ سال سختی را پیش رو دارند و وزارت ورزش و جوانان همه تلاش خود را برای حضور پرشور و مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در این رقابت‌ها به کار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2802

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.