• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

ماجرای رابطه آناشید حسینی عروس سابق سفیر ایران با یک شاخ مجازی

  • کد خبر : 28043
  • 06 دسامبر 2020 - 12:41

(پ.م) یکی از شاخ های مجازی جمعه شب ۱۴ آذر ۹۹ در یک لایو اینستاگرامی از رابطه اش با آناشید حسینی پرده برداشت و همچنین همانجا از وی خواستگاری کرد.

رابطه آناشید حسینی با شاخ مجازی

در تازه ترین حاشیه ای که این روزها داغ شده است، (پ.م) یکی از خوانندگان و چهره های اینستاگرامی و اصطلاحا شاخ مجازی ، در یک لایو اینستاگرامی از رابطه اش با آناشید حسینی (همسر سابق امیرحسین مرادیان) پرده برداشت و همانجا از وی خواستگاری کرد. چندی پیش امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش آناشید حسینی را اعلام کرد. آن هم به دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان! ماجرای طلاق آناشید به یکی از داغ ترین اخبار اینستاگرام تبدیل شده بود.

(پ.م) یکی از خوانندگان و چهره های اینستاگرامی است که چندین سال پیش پس از اینکه پدرش ورشکسته شد به ترکیه نقل مکان کرد و آنجا با ساخت سایت شرط بندی شروع به کسب درآمد کرد.

رابطه آناشید حسینی با شاخ مجازی

البته شایعاتی از رابطه پنهانی (پ.م) با آناشید حسینی در فضای مجازی پخش شده بود و پس از لو رفتن فیلمی که آن ها را در حال خرید نشان می دهد، این حواشی داغ تر شد تا اینکه (پ.م) در لایوی اینستاگرامی بالاخره به این موضوع اعتراف کرد و از آناشید حسینی خواستگاری کرد. پس از این ماجرا آناشید حسینی هم ساکت نماند و استوری هایی را منتشر کرد.

رابطه آناشید حسینی با شاخ مجازی

(پ.م) عنوان کرد که از سال ۱۳۸۸ با آناشید آشنا شده است و به او علاقمند بوده است، اما با توجه به شرایط سخت زندگی اش و ورشکست شدن پدرش نتوانسته با آناشید ازدواج کند.

آناشید حسینی کیست؟

آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. وی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود. آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.همسر سابق او امیرحسین مرادیان پسر سفیر دانمارک است که ازدواج و جدایی اش هم حواشی زیادی در صفحات مجازی به پا کرده بود

رابطه آناشید حسینی با شاخ مجازی

آناشید حسینی در صفحه اینستاگرام خود نزدیک به ۱ میلیون دنبال کننده دارد، او در صفحه اینستاگرامش فقط درباره مد و لباس مشغول به فعالیت است.

او خود را در اینستاگرام طراح لباس معرفی کرده است و برای ارتباط کاری راهی را برای مخاطبانش قرار داده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.