• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

سامسونگ به دنبال طراحی و ساخت گوشی های ظریف و تاشدنی است

  • کد خبر : 28085
  • 06 دسامبر 2020 - 16:27

مدتی است که سامسونگ تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت گوشی های تاشدنی گذاشته است. براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شد، طراحی و تولید گوشی های ظریف و تاشدنی سامسونگ در سال جدید میلادی نیز ادامه خواهد داشت. این مسئله احتمالا به عرضه ی گوشی گلکسی زد فولد ۳ اشاره دارد. در ادامه به بررسی حواشی منتشر شده در راستای جدیدترین موبایل های تاشدنی ساخت سامسونگ می پردازیم.

گوشی های ظریف و تاشدنی سامسونگ

گوشی های ظریف و تاشدنی سامسونگ پیشرفت خواهند داشت

براساس گزارش هایی که به تازگی در وب سایت های مختلف دیده می شود، سامسونگ در انجمن آنلاین سرمایه‌ گذاران اعلام کرده است که در حال حاضر بر روی گوشی تاشدنی با ضخامت و وزن کمتر از نسل فعلی کار می ‌کند. نخستین نسل از گوشی‌ های ظریف‌ و تاشدنی‌ سامسونگ با نام گلکسی فولد عرضه‌ ی موفقی تجربه نکرد؛ اما سامسونگ در تولید گلکسی زد فولد ۲ توانست بار دیگر نظر مثبت کارشناسان و کاربران دنیای گوشی های هوشمند را به دست آورد. هم اکنون نیز خانواده ی گلکسی زد فلیپ سر و صدای زیادی به پا کرده است. براساس ادعای سامسونگ نسل جدید گوشی های تاشدنی که در سال ۲۰۲۱ به بازار راه می یابد، به مراتب تخصصی تر، ظریف تر و کاربردی تر می شوند.

نام گوشی جدید تاشدنی سامسونگ که گفته می شود ظرافت بالایی دارد، مشخص نیست

براساس ادعای رسانه ‌ی The Elec، سامسونگ تنها در انجمن سرمایه ‌گذاران ۲۰۲۰ خبر از تولید گوشی های تاشدنی و پیشرفت آن ها می دهد. در این گزارش ها نام جدیدترین گوشی های ظریف و تاشدنی سامسونگ عنوان نشده است. تنها می دانیم سامسونگ روی گوشی تاشدنی جدیدی کار می‌کند که باریکتر و سبکتر از نسل فعلی است. این مسئله ممکن است به تولید دو گوشی گلکسی زد فولد ۳ و نسل جدید گلکسی زد فلیپ ارتباط داشته باشد. پوستری که سامسونگ منتشر کرده است، تصویر هر دو گوشی گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲ را در‌بردارد.

گوشی زد فولد ۳ ظاهر ظرفیت اما مقاومی خواهد داشت

همان طور که گفته شد، نمی توان گفت منظور از تولید گوشی های ظریف تاشدنی سامسونگ در اخبار منتشر شده، گلکسی زد فولد ۳ است یا سری جدید زد فلیپ. اما منطقی‌ ترین گزینه‌ برای باریک تر و سبک وزن شدن، تولید گوشی گلکسی زد فولد ۳ است. زیرا گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ چندان سنگین و قطور نبود؛ اما گلکسی زد فولد ۲ ضخامت قابل توجهی داشت. پیش بینی می شود که سامسونگ روشی برای کاهش وزن و ضخامت گلکسی زد فولد یافته است. از طرفی در شایعات قبلی اعلام شد که زد فولد ۳ به قلم لمسی اس پن مجهز می شود. پشتیبانی از قلم اس پن نیازمند افزایش استحکام نمایشگر زد فولد ۲ می باشد. در نتیجه به احتمال قوی در سال ۲۰۲۱ شاهد یک گوشی زیبا و مقاوم هستیم که ظاهر منحصر به فردی دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.