• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

گوشی نوکیا سی ۱ پلاس معرفی شد

  • کد خبر : 28803
  • 19 دسامبر 2020 - 13:34
گوشی نوکیا سی 1 پلاس

برند باسابقه ی نوکیا امسال گوشی های مختلفی را روانه ی بازار کرد و با پیشرفتی خوبی در فروش مواجه شد. بازگشت این برند به بازار جهانی گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ مورد استقبال بیشتری قرار گرفت. چندی پیش گوشی نوکیا سی ۱ پلاس معرفی شد. در ادامه شما را با خصوصیات ساختاری این محصول جدید آشنا می سازیم.

شیوع ویروس کرونا و بهبود میزان فروش گوشی های نوکیا

به نظر می رسد امسال نوکیا پیشرفت خوبی در بازار موبایل های هوشمند داشته است. این مسئله علاوه بر ارتقا سطح کیفی محصولات نوکیا به شیوع ویروس کرونا نیز مرتبط می شود. این ویروس دردسرساز باعث افت درآمد بسیاری از کسب و کارهای جهانی شد. در نتیجه به طور کلی کاربران به خرید گوشی های اقتصادی و میان رده تمایل یافتند. پیش بینی می شود گوشی نوکیا سی‌ ۱ پلاس‌ نیز با فروش مناسبی رو به رو شود.

نمایشگر گوشی نوکیا سی ۱ پلاس

گویا گوشی نوکیا سی‌ ۱ پلاس‌ از لحاظ اندازه ی نمایشگر هیچ تفاوتی با نسخه ی معمولی خود یعنی نوکیا سی ۱ ندارد. همان طور که می دانید گوشی های پلاس معمولا به نمایشگرهای با کیفیت تر و بزرگ تری مجهز می شوند. اما نوکیا تمرکز خود را بر روی ایجاد تفاوت های فنی دیگر قرار داده است. اندازه صفحه ‌نمایش موبایل Nokia C1 Plus همچون نسخه ی معمولی، ۵٫۴۵ اینچ است.

موبایل Nokia C1 Plus

موبایل Nokia C1 Plus ارزان ترین گوشی ۴G

گوشی نوکیا سی ۱‌ پلاس‌ یک موبایل کاربردی است که با اندروید ۱۰ روانه ی بازار می شود. این گوشی از شبکه ی ۴G پشتیبانی می کند و پیش از به اتمام رسیدن سال ۲۰۲۰ با قیمت ۶۹ دلار عرضه می گردد. براساس گفته ی HMD Global، سی‌ ۱‌ پلاس ارزان ‌ترین گوشی ۴G میان رقیبان خود خواهد بود. این در حالی است که موبایل Nokia C1‌ Plus یک گوشی زیبا و جذاب با قابلیت های نرم افزاری ایده آل می باشد.

خصوصیات ساختاری موبایل Nokia C1 Plus

نمایشگر گوشی نوکیا سی ۱ پلاس وضوح ۷۲۰* ۱۴۴۰ پیکسلی دارد. دوربین اصلی این موبایل یک حسگر ۵ مگاپیکسلی به همراه فلش است. به عنوان دوربین سلفی نیز یک ماژول ۵ مگاپیکسلی دیده می شود. تراشه ی ۴ هسته ای با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ی داخلی قابل ارتقا از دیگر خصوصیات فنی موبایل Nokia C1 Plus می باشد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.