• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

اچ تی سی U19e و +Desire 19 را معرفی کرد

  • کد خبر : 3049
  • 12 ژوئن 2019 - 6:39

در نهایت شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی دو محصول میان‌رده جدید خود را رونمایی کرده که اچ تی سی U19e و +Desire 19 نام دارند.این محصولات از طراحی مشابه بهره می برند.

اچ تی سی بر اساس اعلام قبلی خود، در کشور تایوان از دو گوشی U19e و +Desire 19 هوشمند جدید رونمایی کرد. در ادامه مشخصات اصلی این اسمارت‌فون‌ها را مرور خواهیم کرد.

اچ تی سی U19e و +Desire 19

بررسی دو گوشی جدبد U19e و +Desire 19 اچ تی سی

گوشی HTC U19e

این گوشی از یک پنل ال‌سی‌دی ۶ اینچی از نوع IPS و با رزولوشن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ استفاده می‌کند. همچنین به یک چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ با ۶ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگیابایت و باتری ۳۹۳۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

در زیر قاب محصول جدید اچ‌تی‌سی از باتری با ظرفیت ۳۹۳۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده که کاربران را حداقل برای یک روز کامل از شارژ مجدد گوشی هوشمند بی‌نیاز می‌سازد. در پشت این گوشی هوشمند از ترکیب دوربین دوگانه با لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 و ۲۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با f/2.6 استفاده شده است.

دوربین سلفی این اسمارتفون ۲۴ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز برای اسکن عنبیه چشم کاربر جهت قفل‌گشایی گوشی هوشمند تعبیه شده است.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی U19e از فردا در دو رنگ سبز و بنفش به قیمت تقریبی ۴۲۰ یورو در بازار تایوان عرضه خواهد شد.

HTC U19e

اچ‌تی‌سی دیزایر ۱۹ پلاس

دومین محصول اچ‌تی‌سی، گوشی هوشمندی به نام دزایر ۱۹ پلاس (Desire 19 Plus) است که البته با نام اچ‌تی‌سی یو ۱۹ پلاس (HTC U19 Plus) نیز شناخته می‌شود. در این محصول از نمایشگری به ابعاد ۶٫۲ اینچی با رزولوشن +HD استفاده شده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

این گوشی اچ‌تی‌سی از چیپست مدیاتک هلیو P35 قدرت می‌گیرد و در دو مدل متفاوت با ۴ یا ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. HTC برای این گوشی باتری ۳۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

در پشت این محصول شاهد دوربینی با ترکیب سه‌گانه متشکل از لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ۵ مگاپیکسلی با قابلیت سنجش میزان عمق اجسام در تصویر هستیم.

این گوشی از ماه آینده میلادی در بازار تایوان موجود خواهد شد. مدل دارای ۴GB رم و ۶۴GB حافظه داخلی دارای برچسب قیمتی ۲۸۰ یورویی است. اما خریداران برای خرید مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بایستی حدود ۳۱۰ یورو هزینه کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3049

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.