• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

احتمالا گلکسی A82 سامسونگ دوربین چرخشی خواهد داشت

  • کد خبر : 30594
  • 26 ژانویه 2021 - 14:42
گلکسی A82 سامسونگ

به تازگی سامسونگ تیتر اصلی وب سایت های خبررسان شده است. به نظر می رسد این برند قدرتمند قرار است گوشی های بسیاری را در سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار کند. چندی پیش شایعاتی درخصوص ساخت گوشی گلکسی A82 سامسونگ با دوربین چرخشی منتشر شد. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با این گوشی می پردازیم.

 شباهت گوشی های A80 و گلکسی A82 سامسونگ

اگر گوشی های A80 را به یاد داشته باشید، حضور دوربین چرخشی در گلکسی های سامسونگ برایتان تکراری به نظر می‌رسد. این گوشی مجهز به دوربینی بود که در حالت عادی در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شد. اما وقتی قصد گرفتن سلفی داشتید، خیلی ساده بالا می‌ آمد و به‌ سمت جلو می‌ چرخید. این سبک طراحی گلکسی A80 سامسونگ را به پنل جلویی یکپارچه ای مجهز کرده بود که بدون هیچ حفره یا بریدگی در قسمت بالایی خود تصاویر مختلف را به نمایش می‌گذاشت. سامسونگ نسل بعدی گلکسی A80 را با این نوع طراحی همراه نکرد. موبایلی که در ابتدا گلکسی A81 نام داشت، درنهایت توسط سامسونگ با نام گلکسی نوت ۱۰ لایت و تغییرات ساختاری معرفی شد. در حال حاضر مجددا دوربین چرخشی با گلکسی A82 سامسونگ در حال بازگشت است.

خصوصیات احتمالی موبایل Galaxy A82 سامسونگ

بسیاری از منابع قابل اعتماد احتمال حضور دوربین چرخشی در گوشی گلکسی A82 سامسونگ را تایید کرده اند. اما در عصری زندگی می‌کنیم که کمپانی های تولیدکننده همواره به غافلگیر کردن کاربران خود متمایل هستند. بنابراین به طور قطعی نمی توان گفت موبایل Galaxy A82 سامسونگ به دوربین چرخشی مجهز شده است یا خیر. فعلا فقط مطمئن هستیم گلکسی A82 از شبکه‌ ی ۵G پشتیبانی می‌کند. این موضوع اصلا دور از انتظار نیست.

تغییر نام موبایل Galaxy A82 سامسونگ هنگام عرضه

گزارش خبرگزاری GSMArena، طبق شایعه ای مدعی است که گلکسی A82 سامسونگ با همین نام عرضه خواهد شد و اکنون با شماره‌ مدل SM-A826B در حال طی کردن مراحل تولید است. به هر حال مهم نیست که نام گوشی مذکور تغییر خواهد کرد یا نه. آنچه حائز اهمیت است، خصوصیات ساختاری ایده آل سازنده است. قطعا استفاده از مکانیسم چرخشی دوربین راهکاری کاربردی برای دستیابی به بیشترین نسبت نمایشگر در مقابل بدنه در گوشی‌ های هوشمند می‌باشد. از طرفی به کارگیری دوربین اصلی برای ثبت سلفی باعث می‌ شود تصاویر سلفی کیفیت بسیار خوبی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.