• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

ایران ۳ – کانادا صفر ؛ صعود به صدر با لشکر ۶ هزار نفری

  • کد خبر : 3090
  • 14 ژوئن 2019 - 21:04

تیم ملی والیبال ایران با حمایت تماشاگران خودی با نتیجه ایران ۳ – کانادا صفر از سد کانادا گذشت تا موقتا در صدر جدول لیگ ملت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ که از ۲ هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها ۵ برد از ۶ بازی کسب کردند و جزو مدعیان قرار دارند، امروز با تمام قوا و با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه‌ای برابر کانادا به میدان رفتند.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، امیر غفور، پوریا فیاضی، میلاد عبادی پور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد. ایوانف بلغار داور اول و تاکاشی از ژاپن به عنوان داور دوم این بازی را قضاوت می کنند.

مردم والیبال دوست ارومیه که در ترکیب فعلی تیم ملی هم ۴ بازیکن از شهر خود را می‌بینند، از ساعت ها قبل از شروع مسابقه در سالن حاضر شدند و به تشویق ستاره‌های والیبال ایران پرداختند.

ایران که برخلاف اکثر رقبای خود با تمام قوا در لیگ ملت ها حاضر شده، با اندیشه ثبت اولین برد وارد زمین شد و در حالی که تماشاگران سروصدای زیادی به پا کرده بودند، برابر کانادا قرار گرفت.

تیم‌های ملی والیبال ایران و کانادا پنج بار در طول تاریخ به مصاف هم رفته‌اند که سهم ایران ۲ پیروزی بوده است. نخستین رویارویی دو تیم در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۰۴ بود که آن بازی با برتری سه بر صفر کانادا به پایان رسید. نخستین پیروزی ایران بر کانادا هم در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو رقم خورد، اما این بار بر خلاف سال ۲۰۰۴ هر دو تیم توانستند سهمیه المپیک بگیرند. ایران و کانادا در سال ۲۰۱۸ دو بار به مصاف هم رفتند. در لیگ ملت‌ها ایران پیروز شد، اما در قهرمانی جهان نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

 

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران ششمین پیروزی خود را جشن گرفت و موقتاً با ۱۹ امتیاز به صدر جدول رده بندی رسید.

نتایج ست‌های این مسابقه به شرح ذیل است:

ست نخست / ایران ۲۵ – کانادا ۱۵

ست دوم / ایران ۲۶ – کانادا ۲۴

ست سوم / ایران ۲۵ – کانادا ۱۶

خلاصه والیبال ایران ۳ – کانادا صفر

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.