• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
28

آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان پزشک معالجش + ویدیو

  • کد خبر : 30930
  • 01 فوریه 2021 - 13:36
آخرین وضعیت علی انصاریان

رئیس بیمارستان فرهیختگان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان بیان کرد: خدا را شکر حال عمومی انصاریان نسبت به روز‌های قبل بهتر شده است.

دکتر غلامرضایی، رئیس بیمارستان فرهیختگان در خصوص آخرین وضعیت سلامتی علی انصاریان اظهار کرد: روزی که علی انصاریان به بیمارستان فرهیختگان مراجعه کرد بیش از ۸۰ درصد ریه اش درگیر کووید ۱۹ شده بود و با تلاش‌هایی که صورت گرفت در حال حاضر شرایط او نسبت به روز‌های قبل بهتر است.

دکتر غلامرضایی تشریح کرد: امیدواریم با همین روندی که در پیش گرفته و کمتر شدن دارو‌های مربوط به کرونا، علی انصاریان عزیز تا حدودا یک هفته دیگر از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عادی انتقال داده شود.

خبر خوش منصوریان از آخرین وضعیت علی انصاریان

علیرضا منصوریان که شب گذشته برای عیادت از هم تیمی سابقش، سری به بیمارستان فرهیختگان زده بود بیان کرد: : با پزشک علی صحبت کردم و ایشان گفت امشب اولین شبی بود که علی خواب راحتی داشت و این مسئله بسیار امیدوارکننده و خوشحال کننده است و ان شالله علی با آن قدرت و روحیه ای که دارد حتما بیماری کرونا را شکست خواهد داد. خوشبختانه اکسیژن خون او روی ۹۳ آمده اما ریه های او هنوز هم درگیر است و ان‌شاالله اگر این هفته را به سلامت رد کند، بهبودی پیدا می‌ کند.

منصوریان افزود: بازهم از همینجا برای روح مهرداد میناوند آرزوی شادی می کنم و امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد. خوشحالم که خانواده فوتبال در این غم شریک بازماندگان مهرداد بودند و یکبار دیگر ثابت شد فراتر از رقابت ها و کری ها، دوستی ها در فوتبال ایران پایدارتر است. من یکبار دیگر برای علی انصاریان آرزوی سلامتی می کنم و لحظه شماری می کنم تا او هر چه سریعتر به آغوش خانواده برگردد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.