• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

ایران ۳-۲ لهستان

  • کد خبر : 3120
  • 16 ژوئن 2019 - 4:45

 تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ از ساعت ۱۸:۴۰ در سالن غدیر ارومیه به مصاف لهستان رفت، که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۱ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۸ به سود شاگردان کولاکوویچ تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران و لهستان قبل از بازی امروز در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف هم رفته‌ بودند که سهم ایران ۸ برد و سهم لهستان ۱۱ پیروزی بوده است. این ۲ تیم در سال ۲۰۱۸ نیز دو مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که سهم هر تیم یک برد بوده است.

کولاکوویچ که شب قبل به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان به دلیل ازدحام جمعیت مقابل هتل، با دردسرهایی مواجه شده بود، امروز تمامی نفراتش را صحیح و سالم در اختیار داشت و می‌دانست که برای حفظ صدرنشینی محکوم به شکست لهستان است.

کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

خلاصه لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹: ایران ۳-۲ لهستان

کولاکوویچ:بعد از یک جنگ تمام عیار، والیبال زیبایی را دیدیم

ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: می خواهم از همکار بسیار خوبم (هینن) تشکر کنم که بعد از یک جنگ تمام عیار، والیبال زیبایی را دیدیم. به دلیل برخی از تصمیمات داوری کمی عصبی شدم.

وی ادامه داد: با توجه به جو سالن و حضور تماشاگران توانستیم والیبال زیبایی را مقابل قهرمان جهان به نمایش بگذاریم. به نظر من ما مستحق این پیروزی بودم. در ابتدای بازی در دریافت های و توپ های برگشتی خوب عمل نکردیم، اما با آنالیزی که داشتیم توانستیم یک بار دیگر به بازی برگردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازهم برای تیم قهرمان جهان احترام بسیا زیادی قائل هستم و آنها کیفیت بسیا بالایی دارند و از این برد خوشحالیم.

وی ادامه داد: همه از پیروزی ایران خوشحال هستند و کسی نمی پرسد چند نفر بازی کردند. نمی خواهم فقط تکرار کنم که تاکنون چه نتایجی گرفته ایم. مقابل تیم های بسیار بسیار بزرگ نتایج خوبی گرفته ایم. ما حتی تیم قهرمان جهان را شکست دادیم. ما باید به این بازیکنان احترام بگذاریم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3120

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.