• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
25

علت حادثه انفجار در حیدرآباد کرج چه بود؟

  • کد خبر : 31388
  • 13 فوریه 2021 - 15:35
انفجار در حیدرآباد کرج

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در خصوص حادثه انفجار پنجشنبه شب منطقه حیدرآباد کرج اعلام کرد که انفجار گاز علت وقوع این حادثه غم انگیز بوده است.

 انفجار واحد مسکونی در حیدرآباد کرج دو کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت. گفتنی است این انفجار به قدری شدید بود که ساکنین گوهردشت، باغستان، میانجاده و خیابان داریوش متوجه این انفجار مهیب شدند

عباس وحیدی، رییس سلازمان آتش نشانی و خدمات اینی شهرداری کرج اظهار کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد که این انفجار شدید براثر تراکم گاز به وجود آمده و کانون اصلی حادثه یک ساختمان ویلایی با زیربنای حدود ۱۲۰ متر مربع به طور کامل تخریب شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج تشریح کرد: در این حادثه بخشی از ۲ ساختمان ویلایی مجاور آوار شده که یک دختر بچه ۱۲ ساله و یک مرد ۴۰ ساله ساکن یکی از ساختمان های مجاور جان خود را از دست دادند.

وی افزود: همچنین در این حادثه یک مرد  ۴۵ ساله حدود ۸۰ درصد دچار سوختگی شده که در بیمارستان تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

وحیدی بیان کرد: بررسی های بیشتر نشان داد که ساختمان کانون حادثه فقط یک نفر سکنه داشته که از حاشیه کانون حادثه به صورت مصدوم به بیمارستان انتقال داده شد.

علت انفجار در حیدرآباد کرج

عباس وحیدی درباره علت حادثه عنوان کرد: نتایج قطعی این حادثه پس از آوار برداری کامل مشخص می شود و  هر چند انفجار گاز علت حادثه بوده اما باید بررسی کرد که به مثال شدت انفجار ناشی از نشت گاز  از کدام وسیله گاز سوز بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج خاطرنشان کرد: حادثه انفجار حیدرآباد در بافت فرسوده شهری کرج رخ داد، بازسازی و ایمن سازی این گونه بافت ها ضروری به نظر می رسد.

وی به مردم توصیه کرد که ایمنی وسایل گازسوز را در منازل خود جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.