• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

طارمی جای رونالدو را گرفت | گلزنی مهدی طارمی به یوونتوس

  • کد خبر : 31653
  • 18 فوریه 2021 - 10:43
گلزنی مهدی طارمی به یوونتوس

مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی پورتو در ادامه درخشش در ترکیب این تیم در بازی حساس مقابل تیم بزرگ یوونتوس خیلی زود موفق به گلزنی شد.

در مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز تیم فوتبال پورتو پرتغال به مصاف تیم یوونتوس رفت که این بازی با برتری ۲ بر یک تیم پرتغالی به پایان رسید.

هنوز یک دقیقه از دیدار پورتو مقابل یوونتوس نگذشته که مهدی طارمی موفق به گلزنی شد و دروازه بانوی پیر را در لیگ قهرمانان اروپا گشود. او روی فرصت طلبی و هوش بالای خودش از فضای خالی ایجاد شده بین مدافعان یوونتوس به خوبی استفاده کرد و با نفوذ به موقع خودش توانست فرصت قابل توجهی برای باز کردن دروازه به دست بیاورد و به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کرد و تور دروازه یووه و شزنی را بله لرزه در بیاورد.

در ادامه این بازی تیم پورتو توسط مارگا در دقیقه ۴۶ به گل دوم دست پیدا کرد اما در دقیقه ۸۲ توسط کیه زا یکی از گل‌ها را دریافت کرد. با این حال تیم پرتغالی در پایان این دیدار را با برتری ۲ بر یک به پایان رساند.

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به گلزنی طارمی در دقایق ابتدایی بازی با یوونتوس به زبان فارسی نوشت: به نام خدا، توی دروازه.

البته تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و پیشکسوتان تیم ملی هم در پست‌هایی این موفقیت را به مهدی طارمی تبریک گفتند. علی دایی، مهدی مهدوی کیا، یحیی گل محمدی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و… از جمله این نفرات بودند.

گلزنی مهدی طارمی به یوونتوس

گلزنی سریع مهدی طارمی به یوونتوس

گل طارمی در ثانیه ۶۳ سومین گل سریعی است که یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد پس از گل مولر از دورتموند در سال ۱۹۹۵ و آلابا از بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۳ گل طارمی به سریعترین گل لیگ قهرمانان در مرحله حذفی پس از گل داوید آلابا در ثانیه ۲۴ سال ۲۰۱۳ تبدیل شد.

سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را روی ماکای با پیراهن بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۷ وارد دروازه رئال مادرید کرده بود. این گل در ثانیه ۱۰ به ثمر رسیده بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.