• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
20

توضیح شهاب حسینی درباره ماجرای واکسن زدن در آمریکا

  • کد خبر : 31779
  • 21 فوریه 2021 - 13:26
واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

انتشار ویدیویی از واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا واکنش های زیادی در پی داشته است. همچنین استفاده از ماسکی با طرح ماریجوانا حاشیه ساز شد. شهاب حسینی درباره حواشی به وجود آمده توضیحاتی داده است.

شهاب حسینی این روزها برنامه «همرفیق» را در شبکه خانگی ایران اجرا می‌کند که مخاطبان زیادی دارد و حواشی هم داشته است. گفته می‌شود شهاب حسینی برای حضور در این برنامه، هر قسمت ۱۵۰ میلیون دستمزد می‌گیرد. او این روزها مشغول ساخت فیلم «Final Act» با بازیگری، سه بازیگر ایرانی انگلیس زبان و سه بازیگر آمریکایی و دو کودک ایرانی و آمریکایی است.

تزریق واکسن کرونا به شهاب حسینی در آمریکا

انتشار ویدیویی از شهاب حسینی که ظاهرا در آمریکا در حال تزریق واکسن کروناست واکنش های زیادی در پی داشته است. بسیاری از حسینی انتقاد کرده‌اند که با وجود حمایت ها از حاکمیت در ایران به آمریکا رفته و آنجا واکسن آمریکایی تزریق می کند.

این نقد به او دیگر سلبریتی‌ها وارد شده که آنها با پول‌های بادآورده و دستمزدهای نجومی که بخش عمده آن از شرکت‌های ارزش افزوده یا توسط سرمایه‌گذارانی همچون محمد امامی تامین شده، سفر آمریکا می‌روند و با خیال راحت واکسنشان را می‌زنند و بعد در ایران مقابل دوربین قرار می‌گیرند و از زمین و زمان انتقاد می‌کنند و گلایه دارند که چرا وضع مملکت اینگونه است! اتفاقی بسیار عجیب و متناقض؛ چه آنکه اگر وضع مملکت اینگونه نبود، ثروت‌های نجومی اینطور به جیب سلبریتی‌هایی نمی‌رفت که تقریبا ارزش افزوده و بهره‌وری برای کشور ندارند.

شهاب حسینی درباره ماجرای واکسن زدن در آمریکا بیان کرد: هیچ نیت قبلی و برنامه ریزی مشخصی برای زدن واکسن نبود و نداشتم. به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی ام می کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا  شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود بیست درصد واکسن  اضافه در نظر گرفته می شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف بوجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را  بین مردم عادی توزیع و تزریق می کنند. در ضمن این واکسن ها  بعد از خروج از دمای یخ زدگی چون قابل برگشت و استرداد نیست، مازادش به مردم عادی تزریق می شود، کل ماجرا همین بود.اتفاقی که برای هر کسی می تواند بیفتد .

ماسک شهاب حسینی با طرح ماریجوانا

برخی کاربران نیز به ماسک او با تصویر گیاه ماریجواناست اعتراض کرده اند. منتقدان شهاب حسینی را به رفتار “ریاکارانه” متهم کرده اند.

شهاب حسینی در خصوص ماسکی که بصورت داشته است گفت: از ماشین که پیاده شدم دیدم ماسک ندارم. تنها ماسک داخل ماشین این ماسک بود که قبل تر ها، دوستم به من هدیه داده بود. بین زدن و نزدن آن تردید نکردم.

از طرف دیگر عده‌ای به حمایت از حسینی برخواسته‌اند و می گویند فعالیت هنری در ایران نباید باعث انتقادات اینچنینی از حسینی شود. این عده می‌گویند او رفتار طبیعی انجام داده و حق دارد که واکسن بزند. این دسته می‌گویند نباید در امور شخصیافراد دخالت کرد.

واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

واکنش‌ها به واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا

منصور اینانلو در توییتی نوشت: کسی که به مسعود کیمیایی گفت اعتراضت به سیستم و بیرون کشیدن فیلمت از جشنواره در اعتراض به کشته شدگان ابان و هواپیمای اوکراینی روغن ریخته خرج، امامزاده است، رفت آمریکا واکسن کرونا زد!»

رزاق نوشت« شهاب حسینی پارسال از آمریکا دوید اینجا که به تحریم‌کنندگان جشنواره بتازد، امسال دوید آمریکا که واکسن بزند! خودش گفته بود سرباز عرصه فرهنگ است، فرهنگ ریا و تزویر!»

وحید هروآبادی روحانی توییتری نوشت: «ما با واکسن زدن مخالف نیستیم، ما با وسط‌بازی مخالفیم» همچنین کیاشا نوشت: «شهاب حسینی رفته آمریکا واکسن زده و بعدش بر می‌گرده ایران واسه کاسبی …! سلبریتی‌های دو رویی که وطن وطن می‌کنند، ولی حتی حاضر نیستن مثل هموطناشان زندگی کنند. مردم ایران را فقط یک لقمه چرب برای سیر کردن شکمشان می‌دانند.»

پروانه حسینی که ظاهرا در آمریکا زندگی می‌کند، در توییتی نوشت: «ما سیتی‌زن آمریکا هستیم. خودم که هیچ. همسرم مشکل ریه داره و بالای ۵۰ سال سن. دکتر بهش گفته با وجود اینکه در گروه پرخطر هستی، ولی هنوز حتی در نوبت هم قرار نگرفتی تا واکسن بزنی و باید حالا حالا‌ها صبر کنی. نمی‌دانم شهاب حسینى چند سالش است و چه بیماری داره که واکسن خارج از نوبت زده؟»

ویدا نوشت: « هنرمندان تربیت شده مانند شهاب حسینی، انسان‌های ریاکار و فرصت‌طلبی هستند که هم از توبره میخورند هم از آخور. با اجرای برنامه‌های مسخره در صدا و سیما پول میلیاردی می‌گیرند، می‌روند آمریکا، واکسن تحریم شده از سوی جمهوری اسلامی را می‌زنند و به ریش مردم می‌خندند.»

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.