• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

معاون اول رئیس جمهور : کشور در شرایط خاصی قرار دارد

  • کد خبر : 3191
  • 18 ژوئن 2019 - 5:06

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، اظهار داشت: باید سیاست‌های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولان استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، افزود:‌ راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده ‌و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

کشور در شرایط خاصی قرار دارد / جهانگیری برای افتتاح چند طرح صنعتی و عمرانی وارد زنجان شد

 همچنین معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان حضور خواهد یافت.
طرح‌های صنعتی که امروز با حضور جهانگیری افتتاح می‌شود شامل خط تولید و تست مترو کشور در طرح توسعه صنایع ریلی ایرانیان با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی برای ۲۳۰ نفر است که تولیدات این کارخانه نیز انواع بورژی و ورق‌های فولادی مواد اولیه مصرفی و اصلی این واحد تولیدی است.
شرکت پدیده شیمی قرن متعلق به گروه صنعتی گلرنگ با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی نیز از دیگر واحدهایی است که امروز با حضور جهانگیری افتتاح می‌شود.
این واحد در شهرک صنعتی نوآوران زنجان واقع شده و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال برای ۲۵۰ نفر فراهم می‌شود.
انواع شوینده‌ها به ظرفیت اسمی ۲۴۰ هزار تن در سال و مواد اولیه مورد نیاز در تولید شوینده از قبیل تگزاپن، کانپرلن، سود کاستیک، اوره از جمله تولیدات این واحد است.

بهره‌برداری رسمی از شرکت پاک‌حیات کیمیا پارس با سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریالی در شهرک صنعتی شریف ابهر با اشتغالزایی ۳۰۰ نفر از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح و معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری دکتر جهانگیری را همراهی می کنند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=3191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.