• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
32

گوشی های سری پی ۵۰ هواوی با تاخیر عرضه خواهند شد

  • کد خبر : 31913
  • 23 فوریه 2021 - 16:32
گوشی های سری پی 50 هواوی

هواوی برند محبوب سال ۲۰۲۰ است. گوشی های این برند با فروش خوبی در سال ۲۰۲۰ رو به رو شده است. اما یکی از چالش های جدید و دردسرساز برای کمپانی هواوی، تامین قطعات گوشی های سری پی ۵۰ می باشد. گوشی‌ های سری‌ پی ۵۰‌ هواوی‌ که قرار بود همین روزها روانه ی بازار شوند؛ با کمبود شدید قطعات مورد نیاز رو به رو هستند.

شیوع ویروس کرونا باعث تاخیر در تولید بسیاری از گوشی های‌ هوشمند ۲۰۲۱ شده است. حتی آیفون ۱۲ نیز که در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شد؛ با تاخیر بسیار زیادی به بازار راه یافت. این موضوع امری طبیعی برای برندهای تولید کننده بوده است. به نظر می رسد این بار مشکل دردسرساز کمبود قطعات گریبانگیر گوشی های سری پی ۵۰ هواوی شده است.

تاخیر زیاد برای عرضه ی گوشی های سری پی ۵۰ هواوی

برخی از شایعات وب سایت های خبری در شب های سال نوی میلادی؛ مدعی بودند که گوشی های سری پی ۵۰‌ هواوی، همان ابتدای سال ۲۰۲۱ روانه ی بازار می شوند. اما چندی بعد هواوی به صورت رسمی عنوان کرد که گوشی های P50 در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد. سه‌ ماهه اول سال ۲۰۲۱ به روزهای پایانی خود نزدیک می ‌شود و هنوز خبری از حضور گوشی های‌ P50 هواوی‌ در بازار موبایل نیست. گویا شرکت چینی با مشکلات بسیاری در تأمین قطعات مورد نیاز برای پرچمداران نسل بعدی خود مواجه شده است.

خصوصیات فنی گوشی‌ های P50 هواوی

هنوز اطلاعات چندانی در خصوص ساختار تشکیل دهنده ی گوشی های سری پی ۵۰ هواوی در دست نیست. اما هواوی احتمالا سه مدل از این موبایل های هوشمند را با ورژن های استاندارد، پرو و پرو پلاس منتشر می کند. هر یک از این گوشی ها به طور حتم جایگزینی برای مدل قبلی خود یعنی سری‌ پی ۴۰ هواوی‌ خواهند بود. مدل استاندارد P50 از تراشه ی کرین ۹۰۰۰E استفاده می ‌‌کند. در حالی که نسخه ی پی ۵۰‌ پرو و پی ۵۰ پرو پلاس  مجهز به تراشه ی کرین ۹۰۰۰ هستند. این دو تراشه از لحاظ میزان قدرت ساختار تشکیل دهنده با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. باید دید کدام یک با استقبال بیشتری رو به رو می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=31913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.