• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
23

حمله مسلحانه گروهک تروریستی جیش الظلم به خودروی سپاه در سراوان

  • کد خبر : 32160
  • 03 مارس 2021 - 10:26
حمله تروریستی به خودرو سپاه سراوان

معاون امنیتی- انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند از حمله یک گروهک تروریستی به خودرو حامل نیروهای یگان مهندسی سپاه پاسداران در منطقه بم پشت سراوان خبر داد.

محمد هادی مرعشی اعلام کرده که این حمله مسلحانه عصر امروز در منطقه کشتگان بخش بم‌پشت شهرستان سراوان رخ داده است.

مقام استانداری سیستان و بلوچستان این حمله تروریستی به خودرو سپاه سراوان را به گروه جیش الظلم نسبت داده که در سال‌های اخیر بارها به مواضع نیروهای دولتی و نظامی در این استان حمله کرده است.

عناصر گروهک‌های تروریستی به نیرو‌های مهندسی سپاه در منطقه بم پشت سراوان که در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم برای احداث جاده‌های روستایی در حال فعالیت بودند حمله کردند، که طی این حمله تروریستی یک نفر از کارکنان مهندسی مجروح و یک نفر مفقود شده است.

اطلاعیه سپاه درباره حمله تروریستی به خودرو سپاه در سراوان

روابط‌عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از اقدام ناجوانمردانه گروهک‌های تروریستی به کارکنان مهندسی سپاه در منطقه سراوان خبر داد. متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

ظهر امروز سه‌شنبه مورخ ۱۲ اسفندماه امسال عناصر گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی طی یک اقدام ناجوانمردانه به نیروهای مهندسی سپاه که در منطقه بم پشت شهرستان سراوان در حین انجام ماموریت‌های محرومیت‌زدایی و احداث جاده‌های روستایی بودند، حمله نموده و طی این اقدام تروریستی یک نفر از  مهندسین جهادی سپاه مجروح و سرنوشت یک نفر دیگر در حال بررسی است.

قاطعانه به گروهک‌های تروریستی و ضد‌انقلاب و حامیان پلید و جنایتکار آنان اعلام می‌کنیم‌، اینگونه حرکات کور و تلاش‌های مذبوحانه‌، هیچگونه خللی در عزم و اراده سپاه برای خدمت به مردم و نقش‌آفرینی‌های پاسداران انقلاب در کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم و روستایی در استان سیستان و بلوچستان و سایر نقاط کشور وارد نخواهد ساخت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.