• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال شد

  • کد خبر : 32171
  • 03 مارس 2021 - 13:35
فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال

فرهاد مجیدی ، کاپیتان و سرمربی سابق استقلال تا ساعتی دیگر بعنوان سرمربی جدید این تیم معرفی می‌شود.

صبح روز گذشته محمود فکری از سمت خود استعفا کرد. حال از باشگاه استقلال خبر می رسد که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال جانشین محمود فکری شد.

پس از استعفا محمود فکری و پایان همکاری استقلال با کادرفنی سابق، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی جدید مطرح شد و چند گزینه هم به میان آمد اما از همان ابتدا هم با توجه به شرایط فرهاد مجیدی و در اختیار نداشتن تیمی، شانس مجیدی نسبت به دیگر گزینه‌ها از جمله امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام بیشتر بود؛ در فاصله سه روز تا دیدار با فولاد، هنوز تصمیم نهایی برای انتخاب کادرفنی جدید انجام نشده است.

 هیات مدیره باشگاه استقلال شبانه تشکیل جلسه داد و در نهایت روی فرهاد مجیدی به جمع بندی رسید تا این مربی دوباره سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.مجیدی پیش از ظهر امروز قرارداد خود را با باشگاه استقلال امضا خواهد کرد. آن‌هم در شرایطی که آبی‌ها ۶ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و مجیدی ماموریت ویژه‌ای خواهد داشت تا بتواند تیم کم‌تغییر فصل گذشته را دوباره بسازد و پیش برود.

مجیدی در دو مقطع هدایت استقلالی‌ها را برعهده داشت و در آخرین بار پس از شکست مقابل تراکتور در فینال جام حذفی از سمت خود کنار رفت.

واکنش مجیدی به انتخاب شدنش بعنوان سرمربی جدید استقلال

فرهاد مجیدی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال در تازه ترین پست خود چهار قلب آبی و صحنه شادی خود را منتشر کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال

توافق مالی استقلال با محمود فکری چقدر بود؟

محمود فکری و دستیارانش در حالی از استقلال جدا شدند که پیش از فسخ قرارداد با آن‌ها توافقات مالی انجام شد. در جلسه‌ای که باشگاه استقلال با محمود فکری داشت طرفین توافق کردند که ۶۵ در صد از قرارداد فکری پرداخت شود.

دستیاران فکری هم طبق مبلغ قراردادشان درصد‌های مختلفی را دریافت خواهند کرد. به این شکل که نفراتی که میزان قراردادشان بالاتر بود به نسبت بقیه نفرات در صد کم تری از قرارداد این فصل شان با استقلال را دریافت خواهند کرد و نفرات دیگری مثل آنالیزور‌های فکری در صد بیشتری از مبلغ قرارداد امسال شان را از باشگاه استقلال خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.