• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
23

مادر عصبانی در خمین دختر ۱۵ ساله اش را به قتل رساند

  • کد خبر : 32355
  • 09 مارس 2021 - 10:04
قتل دختر 15 ساله توسط مادرش

دختر ۱۵ ساله اهل خمین استان مرکزی توسط مادرش به قتل رسید. این مادر و دختر بر سر موضوعی پیش پا افتاده با یکدیگر درگیر شده بودند که این زن به دلیل عصبانیت شدید با مجسمه برنجی به سر دخترش ضربه میزند و موجب مرگ وی می‌شود.

در تاریخ ۱۶اسفند‌ماه دختر نوجوانی که از ناحیه سر به‌شدت دچار جراحت و آسیب‌دیدگی شده بود به بیمارستان شهرستان خمین در استان مرکزی منتقل شد. معاینات اولیه پزشکان از این حکایت داشت که او بر اثر اصابت ضربه جسمی سخت به سرش دچار خونریزی مغزی شده است. تلاش برای نجات جان وی آغاز شد، اما این تلاش‌ها نتیجه‌ای نداشت و دختر ۱۵ساله جانش را از دست داد. ماجرا مشکوک بود. به همین دلیل مسئولان بیمارستان پلیس را خبر کردند. با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شد که این دختر توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده است.

قتل دختر ۱۵ ساله توسط مادرش به‌خاطر یک لحظه عصبانیت

مادر این دختر بی‌تابی می‌کرد و می‌گفت که با دستان خودش دخترش را به کام مرگ فرستاده است. مأموران به تحقیق از این زن پرداختند و او گفت: حدود ساعت ۸شب بود. بر سرمسئله‌ای پیش پا افتاده با دخترم بحثم شد. او طوری جواب مرا داد که عصبانی شدم و سرش فریاد کشیدم و با هم درگیر شدیم. در یک لحظه که کنترلم را از دست داده بودم، یک مجسمه برنجی کوچکی را که در خانه داشتیم برداشتم و ضربه‌ای به سرش زدم. او روی زمین افتاد و از هوش رفت. من که وحشت کرده بودم، با کمک بقیه اعضای خانواده اورژانس را خبر کردیم و دخترم را به بیمارستان بردیم اما او جانش را از دست داد. من قصد کشتن دخترم را نداشتم و همه‌‌چیز به‌خاطر یک لحظه عصبانیت رخ داد.

به‌گفته سرهنگ محمود خلجی، معاون اجتماعی پلیس استان مرکزی، با اعترافات این زن برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.