• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

چهارشنبه سوری در تبریز قربانی گرفت | ماجرای مرگ باران ۶ ساله

  • کد خبر : 32656
  • 16 مارس 2021 - 16:07
مرگ باران 6 ساله در تبریز

باران دختر ۶ ساله اهل تبریز بر اثر انفجار مواد محترقه در خانه سوخت و به کام مرگ رفت.

هاشم شعفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از مصدومان حادثه انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در تبریز جان باخت.

هاشم شعفی تشریح کرد: فردی که به همراه اعضای خانواده اش در یکی از محلات تبریز در حال ساخت مواد محترقه بود بر اثر بی احتیاطی و وقوع انفجار، باعث مصدومیت سه نفر شد. متاسفانه یکی از مصدومان که دختری ۶ ساله به نام باران بود، در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

وی افزود: خانواده ها در چهارشنبه آخر سال بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و از نگهداری مواد محترقه و آتش زا در منزل خودداری کنند.

هر سال با فرارسیدن چهارشنبه آخر سال شاهد این قبیل حوادث هستیم، که البته با فرهنگ سازی های انجام شده تعداد حوادث چهارشنبه سوری رو به کاهش است.

 مرگ باران ۶ ساله در بیمارستان تبریز

پدر باران با اعلام دلخوری از شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، در خصوص ماجرای مرگ دختر ۶ ساله اش بیان کرد:«پسر باجناقم در خانه مادر خانمم در حال درست کردن ترقه دست ساز بوده که یکدفعه انفجار رخ داد و او و بچه های من دچار سوختگی شدند.باران را به همراه دختر دیگرم سنا و پسرخاله شان به بیمارستان تبریز منتقل کردیم اما باران که دختر بزرگ من بود و شش سال داشت در این حادثه جان خود را از دست داد.حال سنا رو به بهبود است و به زودی از بیمارستان مرخص می شود.»

وی ادامه داد: «حال مادر باران خوب نیست.این روزها درگیر مراسم عزاداری دخترم هستیم.اما از پسرباجناقم شاکی نیستم.ما ارتباط خیلی نزدیکی با اقوام داریم و می دانم که این ماجرا یک اتفاق بوده است.»

قطع شدن دست پسر خاله باران در هنگام انفجار ترقه

پسرخاله بزرگ باران در مورد وضعیت برادر خود که در بیمارستان است می گوید:«برادرم حال خوبی ندارد و دست چپش از مچ قطع شده است.او پسر خیلی خوب و سر به راهی است.همین یک اشتباه را در زندگی اش کرد که بابت آن چنین تاوان سنگینی دادیم.برادرم تا به حال لب به سیگار و قلیان و مشروب نزده است.او استاد کار پی وی سی است و همیشه اهل کار بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.