• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

معرفی بهترین تقویم های شمسی برای اندروید

  • کد خبر : 32890
  • 30 مارس 2021 - 17:05
تقویم شمسی برای اندروید

امروز ما چند مورد از بهترین تقویم های شمسی برای اندروید را به شما معرفی می کنیم. تقویم هایی که بیشترین تعداد دانلود را از سمت کاربران داشته اند و از نظر رابط کاربری هم بسیار ساده و راحت هستند.

اگر دنبال یک تقویم ایرانی یا شمسی خوب و کاربردی برای اندروید هستید، ادامه این مقاله برای شما کاربردی است. بیشتر ما روزانه به تقویم نیاز داریم تا برنامه های هفتگی و ماهیانه خود را چک کرده و هماهنگ کنیم. با توجه به این که امروزه تقریبا بیشتر کارهای روزمره و برنامه ریزی ها را با گوشی انجام می دهیم، وجود یک برنامه تقویم در گوشی بسیار کمک کننده خواهد بود. اپلیکیشن های زیادی برای تقویم، چه میلادی، چه شمسی و چه ترکیبی عرضه شده است.

بهترین تقویم های شمسی برای اندروید

برنامه تقویم فارسی  (Persian Calendar)

اگر در گوگل پلی عبارت تقویم فارسی را سرچ کنید، احتمالا یکی از اولین برنامه هایی که پیدا می شود، Persian Calendar است. برنامه تقویم فارسی جزو بهترین تقویم های شمسی برای اندروید است و قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. نکته جالب تر این که این تقویم علاوه بر تاریخ شمسی، ماه های قمری، میلادی و حتی دری را نیز پشتیبانی می کند. حجم برنامه بسیار پایین است و امکانات دیگری همچون مبدل تاریخ، قطب نما، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و … را نیز ارائه می دهد.

تقویم شمسی برای اندروید

برنامه تقویم هوشمند پرند

یکی دیگر از بهترین تقویم های فارسی برای اندروید، پرند است. پرند به رابط کاربری زیبایی که دارد مشهور است و امکاناتی مثل مبدل تاریخ، ثبت یادآور، نمایش اوقات شرعی، پخش اذان، ثبت خاطرات روزانه به همراه ایموجی را به کاربران ارائه می دهد. اگرچه تقویم هوشمند پرند به صورت رایگان عرضه شده است، اما اگر می خواهید به تمام قابلیت های آن دسترسی داشته باشید، باید پس از ۱۵ روز اقدام به خرید اشتراک کنید.

تقویم شمسی برای اندروید

برنامه تقویم ملی

برنامه دیگری که می توانید به عنوان یک تقویم خوب شمسی در گوشی اندرویدی خود از آن استفاده کنید، تقویم ملی نام دارد. مبدل تاریخ، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و ثبت رویدادها توسط این برنامه به خوبی پشتیبانی می شوند. رابط کاربری زیبا و ساده، ویژگی دیگر این برنامه است و حتی می توانید از تمام یادداشت هایی که در آن دارید، نسخه پشتیبان تهیه کنید. باید بدانید که برنامه تقویم ملی رایگان نیست و باید برای استفاده از آن هزینه پرداخت کنید.

تقویم شمسی برای اندروید

برنامه تقویم آسمان

به عنوان آخرین مورد در فهرست بهترین تقویم های شمسی برای اندروید، تقویم آسمان را به شما معرفی می کنیم. تقویم آسمان رایگان عرضه شده است اما خریدهای درون برنامه ای هم دارد. رابط کاربری زیبا، امکان نوشتن یادداشت، ثبت رویداد و ثبت تسک (Task) بخشی از ویژگی های جذاب این تقویم به شمار می روند. البته اگر بخواهید یادداشت های بیشتری در این تقویم بنویسید و به امکانات حرفه ای تر دسترسی داشته باشید، بهتر است قابلیت های مورد نظرتان را خریداری کنید. با این حال به عنوان یک تقویم شمسی معمولی، می توان روی قابلیت های رایگان آن هم حساب کرد.

تقویم شمسی برای اندروید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=32890

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.