• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
25

آیا گلزار زورش به هفت خان می رسد؟

  • کد خبر : 33589
  • 19 آوریل 2021 - 13:48
هفت خان محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار این بار در قامت مجری در مسابقه «هفت خان» از نوروز امسال وارد نمایش خانگی شده اما هنوز نتوانسته مخاطبان زیادی داشته باشد تا تجربه ی موفق خود را در تلویزیون این بار در نمایش خانگی تکرار کند.

این مسابقه که امید زیادی به آن بود از رقابت با سریال‌های نمایش خانگی جا مانده است و طبق آماری که نماوا از پربازدیدترین محصولات خود در پایان تعطیلات نوروز منتشر کرده، «هفت خان» رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

در پلتفرم ها نسبت به تلویزیون فضای آزادتری دارد، بنابراین مخاطب انتظار دارد محتوای تولیدات این مدیوم هم با کیفیت متفاوتی باشد، سریال‌ها و برنامه‌های حرفه ای تری را شاهد باشد اما مسابقه ی «هفت خان» این انتظار مخاطب را هنوز نتوانسته برآورده کند. این مسابقه نسبت به مسابقه‌های تلویزیونی، تفاوت ویژه‌ای ندارد و کمتر بودن ممنوعیت‌ها در نمایش خانگی، تاثیری در ساختار و جذابیت «هفت خان» نداشته است!

هفت خان و مجری گری محمدرضا گلزار

حضور گلزار در مقام مجری مهم‌ترین ویژگی «هفت خان» است، اما در گذشته این بازیگر سینما اجرای مسابقه «برنده باش» را در تلویزیون داشت، بنابراین حضور دوباره ی او به عنوان مجری در «هفت خان» اتفاق تازه ای محسوب نمی شود. اما «هفت خان» با توجه به تفاوت هایی که در مراحل مسابقه با «برنده باش» دارد، شباهت‌هایی نیز به آن دارد که باعث تکراری شدن این برنامه می شود. از شباهات های می شود به این موضوع اشاره کرد که محمدرضا گلزار در پلاتوهای خود در «هفت خان» همانند «برنده باش» جمله های انگیزشی می‌گوید و از شرکت‌کنندگان درباره برنامه‌شان بعد از دریافت جایزه خودمی پرسد!

رقیبان قدرتمند هفت خان در فیلیمو و نماوا

مسئله ای دیگر که «هفت خان» را در جدول حاشیه نشین می کند، حضور رقیبان قدرتمند است. در هفته، از فیلیمو و نماوا، هفت سریال منتشر می‌شود. سریال‌هایی که هر کدام فارغ از کیفیتشان، به واسطه ستاره‌های خود موفق شده‎اند تعدادی از مخاطبان را با خود همراه کنند و در این شرایط یک مسابقه اطلاعات عمومی، شانس زیادی در این بین ندارد.

محمدرضا گلزار در طول مدت زمانی که «برنده باش» روی آنتن شبکه سه بود، با استقبال نسبتا خوبی از مسابقه روبرو شد،او حضور موفقی در اولین تجربه اجرایش در تلویزیون داشت. این مسابقه در زمستان سال ٩٧، با ۴٨% بیننده در رتبه دومین برنامه پرمخاطب تلویزیون پس از «خندوانه» قرار گرفت. اما حالا تجربه مشابه این بازیگر در مدیوم نمایش خانگی، نتیجه متفاوتی را برای او رقم زده است. با توجه به دلایلی که اشاره کردیم، بعید است «هفت خان» بتواند به صدر جدول پربیننده‌ترین‌ها در آینده هم راه یابد و موفقیت عجیبی برای گلزار و پلتفرم پخش آن یعنی نماوا رقم بزند!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33589

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.