• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
15

مدیر خانه سالمندان سهمیه واکسن کرونا را به خانواده‌اش تزریق کرد

  • کد خبر : 33627
  • 20 آوریل 2021 - 11:02
ستفاده مدیر از سهمیه واکسن سالمندان

مدیر مرکز سالمندان شهرستان اسفراین با سوء استفاده از سهمیه واکسن سالمندان، به تعدادی از اعضای خانواده اش که ارتباط مستقیم با سالمندان نداشتند واکسن تزریق کرد.

مهدی کرامتی، فرماندار شهرستان اسفراین درخصوص سوء استفاده مدیر مرکز سالمندان از سهمیه واکسن سالمندان اظهار کرد: تخلف یک مرکز سالمندان در این شهرستان در تزریق واکسن کرونا به تعدادی از اعضای خانواده اش که ارتباط مستقیم با سالمندان نداشتند، در دست بررسی قرار گرفت.

سوء استفاده مدیر مرکز سالمندان از سهمیه واکسن

مهدی کرامتی تشریح کرد: موسس این مرکز بر خلاف اولویت بندی سند ملی واکسیناسیون کرونا ، سه نفر از اعضای خانواده اش که ارتباط زیادی با سالمندان این مرکز نداشتند را در فهرست تزریق قرار دارد و آنها نیز از واکسن ویژه مراکز نگهداری سالمندان استفاده کردند.

فرماندار شهرستان اسفراین خاطرنشان کرد: اگرچه خانواد مدیر موسس مرکز نگهداری سالمندان شهرستان اسفراین از لحاظ بیمه ای  جزء کارکنان این مرکز محسوب می شوند، ولی مواجهه مستقیم با سالمندان نداشته و کارهای فرعی شامل خرید مایحتاج مرکز را انجام می دهند.

وی افزود: بر اساس سند واکسیناسیون کرونا برای مراکز نگهداری سالمندان از گروه های در اولویت دریافت واکسن هستند که  علاوه بر سالمندان، پرسنل تمام وقت شاغل این‌مراکز نیز می توانند واکسن را دریافت کنندو  بر همین اساس  تعداد ۲۹ سالمند و پرسنل تمام وقت این مرکز واکسن را دریافت کرده اند.

کرامتی یادآور شد: پرونده تخلف این مرکز سالمندان در اسفراین از طریق مراجع مرتبط درحال پیگیری است.

برخورد با سوء استفاده کنندگان از سهمیه سالمندان در اسفراین

مهدی کرامتی بیان کرد: پرونده این تخلف مشابه سوء استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان در آبادان نیست، ولی تخلف احتمالی مدیر مرکز نگهداری سالمندان اسفراین وجود دارد که نیاز به رسیدگی در مراجع قانونی و برخورد با متخلفان احتمالی دارد.

همچنین رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اسفراین عنوان کرد: از نظر ما اقدام این مرکز سوء استفاده از سند واکسیناسیون کرونا است و تخلف احتمالی کلیه عوامل مرتبط در حال رسیدگی است که پس از قطعیت  با تمام متخلفان احتمالی در این ارتباط نیز برخورد می شود.

واکسیناسیون در خراسان شمالی

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد از ۱۸ فروردین در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. تاکنون بیش از سه هزار و ۶۰۰ نفر در استان خراسان شمالی واکسن اسپوتنیک روسی را براساس اولویت های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا دریافت کردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.