• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

۵ سایت برتر برای آپلود فیلم در اینترنت

  • کد خبر : 33702
  • 21 آوریل 2021 - 12:39
سایت آپلود فیلم در اینترنت

آپلودسنترها سایت هایی هستند که بعضا به صورت رایگان و با لینک مستقیم، ویدئوهای کاربران را آپلود می کنند. به این ترتیب مثلا مالک یک سایت می تواند با هزینه کمتری (از نظر حجم اینترنت) ویدئوهای مورد نظرش را برای مخاطبان خود آپلود نماید. در ادامه بخشی از بهترین سایت های آپلود فیلم در اینترنت را به شما معرفی می کنیم که همگی ایرانی هستند.

آپلود فیلم در اینترنت سابقه طولانی دارد و از زمان ورود اینترنت به زندگی شخصی و منزل افراد، آپلود فیلم هم شروع شده است. افراد با اهداف مختلف می خواسته اند و می خواهند که ویدئوهایی را در اینترنت بارگذاری کنند تا در دسترس دیگر کاربران قرار بگیرد. سایت هایی برای این منظور وجود دارند که کمک می کنند فرایند آپلود راحت تر انجام شود. در طرف دیگر، دانلود ویدئوها هم با استفاده از این سایت ها راحت تر انجام می شود.

بهترین سایت های آپلود فیلم در اینترنت

پیکو فایل

اگر بخواهید فیلمی را در اینترنت بارگذاری کنید و از اهل فن راهنمایی بگیرید، احتمالا پیکو فایل را به عنوان بهترین سایت به شما معرفی می کنند. این سایت ۲۰ گیگ فضای رایگان و دائمی دارد تا کاربران ایرانی به راحتی فیلم ها و ویدئوهای مورد نظرشان را در آن آپلود کنند. پیکو فایل یکی از قدیمی ترین آپلود سنترهای ایرانی است که وبلاگ دارها قطعا آن را به خاطر دارند. ظاهر قدیمی این سایت اصلا نباید دلیلی برای استفاده نکردن از آن باشد. این سایت کاملا رایگان است و می تواند لینک های دانلود را رمزگذاری کند. البته در کنار همه تعریف ها باید بدانید که در پیکوفیلم تنها می توانید فیلم های زیر ۷۰۰ مگابایت را آپلود کنید.

سایت آپلود فیلم در اینترنت

پرشین گیگ

دومین آپلود سنتری که به عنوان یکی از بهترین سایت های آپلود فیلم در اینترنت شناخته می شود، پرشین گیگ است. پرشین گیگ البته قبلا رایگان بود؛ اما اکنون علی رغم این که قابلیت های خاصی ندارد، برای بارگذاری ویدئو در آن نیاز به پرداخت هزینه است. البته از سرویس های حرفه ای و ویژه این سایت نباید غافل شد. در حالت عادی ۸ گیگابایت فضا در این سایت در اختیار دارید. اما سرویس های ویژه آن امکان آپلود فایل تا ۱۰ گیگ و حتی ۱۰۰ گیگ را هم برای کاربران فراهم می کنند.

بهترین سایت آپلود فیلم در اینترنت

آپلود بوی

اگر بخواهید یک فیلم را با کاربران سایت خود به اشتراک بگذارید، می توانید این کار را از طریق آپلود بوی انجام دهید. فعالیت این سایت از سال ۹۱ شروع شد و در حال حاضر یکی از بهترین سایت ها برای آپلود فیلم در اینترنت است. ویژگی جالب این سایت این است که به ازای تعداد دانلود فیلم هایی که در آن آپلود می کنید، به شما پول می دهد! در واقع در این سایت به ازای هر ۱۰۰۰ دانلودی که از فایل های شما می شود (بسته به آی پی های کاربران و حجم فایل مورد نظر) تا سقف مشخصی به شما پول می دهد. مزیت دیگر آپلود بوی دارا بودن ۱۰۰ گیگ فضای کاملا رایگان است که البته محدودیت هایی هم دارد.

بهترین سایت آپلود فیلم در اینترنت

یوآپلود

به عنوان یک سایت قدیمی و قوی دیگر برای بارگذاری ویدئو در اینترنت باید به یو آپلود اشاره کنیم. یوآپلود هو جزو آپلود سنترهای کاملا رایگان است که با عضویت در آن به راحتی می توانید فایل های آپلود شده را مدیریت کنید. یو آپلود رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد و کاملا رایگان است. البته شما نمی توانید فایلی بیش از ۳۰۰ مگابایت را در آن آپلود کنید و باید این محدودیت را مد نظر داشته باشید.

سایت آپلود فیلم در اینترنت

یک آپلود

آخرین مورد در فهرست بهترین سایت ها برای آپلود فیلم در اینترنت ، یک آپلود است. اگر کاربر عادی این سایت باشید، می توانید از فضایی ۲۵ گیگی به صورت رایگان استفاده کنید. البته اکانت های ویژه و پولی هم در این سایت وجود دارند که طبعا مزایای متفاوتی را به کاربران ارائه می دهند. رمزگذاری روی لینک های دانلود هم مزیت دیگری است که این سایت برای افزایش ضریب امنیت لینک ها و فایل های آپلود شده دارد. همچنین یک آپلود به ازای هر زیر مجموعه و دانلود فایل ها توسط دیگران به کاربران پول پرداخت می کند.

بهترین سایت آپلود فیلم در اینترنت

فرقی ندارد که از اینترنت وای فای استفاده کنید یا نت همراه یا همان دیتا، با چند ترفند ساده و راحت، می توانید سرعت اینترنت را در گوشی موبایل خود افزایش دهید تا سرعت دانلودها افزایش پیدا کند. (اینجا بخوانید)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33702

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.