• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22

وقوع انفجار شدید در صنایع موشکی اسرائیل + ویدیو

  • کد خبر : 33713
  • 21 آوریل 2021 - 13:34
انفجار در صنایع موشکی اسرائیل

منابع رژیم صهیونیستی ظهر امروز (چهارشنبه)، از وقوع انفجار شدید در یکی از مراکز صنایع موشکی اسرائیل خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری مهیب در یکی از کارخانه‌های امنیتی حساس در «گوش‌دان» فلسطین اشغالی خبر می‌دهند. این انفجار در یک کارخانه مخصوص تولید تسلیحات پیشرفته از جمله موشک به وقوع پیوسته است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» خبر داد که این انفجار مهیب، صبح روز سه شنبه در یک تأسیسات امنیتی حساس در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته اما امروز رسانه ‌ای شده است و هنوز جزئیاتی درباره تلفات احتمالی این انفجار در دست نیست.

به نظر می‌رسد این انفجار حین انجام یک آزمایش معمول در یک کارخانه پیشرفته تولید اسلحه در اسرائیل روی داده است که انواع مختلفی از موشک‌ها را در خود جای داده است.

این انفجار حین انجام یک آزمایش معمول در کارخانه تومر Tomer روی داد که تسلیحات پیشرفته تولید می‌کند و انواع مختلفی از موشک‌ها را در خود جای داده است. افراد محلی اعلام کردند صدای وقوع یک انفجار را شنیده اند و یک ابر قارچی شکل را مشاهده کردند و برخی از آن‌ها نیز از این صحنه فیلم گرفته‌ اند.

مقامات کارخانه تومر در واکنش به خبر انفجار در صنایع موشکی اسرائیل اعلام کردند: این یک آزمایش کنترل شده بود و این موضوع مشمول هیچ گونه شرایط خاصی نمی‌شود.

ممکن است مقامات خسارت جانبی ناشی از انجام این آزمایش را که منجر به انفجار شده است، دست کم گرفته باشند.

این شرکت موشک‌هایی را برای استفاده توسط اسرائیل و دیگر سامانه‌های دفاعی اسرائیلی را تولید می‌کند. آن‌ها همچنین سامانه موشکی بالستیک ارو چهار Arrow ۴ اسرائیل را تولید کرده اند.

مقامات ارشد دفاعی اسرائیلی اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که چه اشتباهی رخ داده است و آیا دستورالعمل‌ها رعایت شده اند یا خیر.

لحظه وقوع انفجار در صنایع موشکی اسرائیل

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.