• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
25

پرواز پهپادهای سپاه برفراز ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس + فیلم

  • کد خبر : 33749
  • 22 آوریل 2021 - 10:20
پرواز پهپاد سپاه برفراز ناو آمریکا

شبکه پرس‌تی‌وی از پرواز چهار فروند پهپاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برفراز یک ناو هواپیمابر آمریکایی در منطقه و تصویربرداری دقیق از تجهیزات روی عرشه این ناو خبر داد.

در حالیکه برخی منابع خبری چهارشنبه شب از پرواز پهپاد سپاه برفراز یک فروند ناو هواپیمابر آمریکایی در خلیج فارس خبر دادند، شبکه خبری «پرس تی وی» نیز گزارش داد که پهپادهای ایران تصاویر دقیقی را از  یک ناو هواپیمابر آمریکا در آب‌های خلیج فارس گرفته‌اند.

به گزارش این منبع خبری، سپاه ایران چهارشنبه فیلمی را در نمایش پیشرفت‌های خود در زمینه ساخت پهپادها منتشر ساخته است. این فیلم توسط دسته پروازی چهار پهپادی ضبط شده و جزئیات دقیقی را از تجهیزات نظامی و هواپیماهای مستقر در عرشه ناو هواپیمابر آمریکا به تصویر کشیده است. در این فیلم تصویر یک کشتی دیگر آمریکا نیز مشاهده می‌شود.

ژنرال فرانک مکنزی فرمانده ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) دیروز سه‌شنبه در جلسه استماع کمیته خدمات نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا به از دست رفتن برتری هوایی ارتش آمریکا در برابر ایران اعتراف کرد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا آمریکا برتری هوایی خود را در خاورمیانه از دست داده است، گفت: «استفاده گسترده ایران از پهپادهای کوچک و متوسط برای عملیات‌های شناسایی و هجومی بدین معناست که برای اولین بار از زمان جنگ شبه‌جزیره کره [اوایل دهه ۱۹۵۰ میلادی] ما بدون برتری کامل هوایی، عملیات انجام می‌دهیم.»

کنث فرانک مک‌کنزی با هشدار درباره قدرت پهپادی ایران، توضیح داد: «تا زمانی که نتوانیم یک توان شبکه‌ای برای شناسایی و شکست دادن سامانه‌های هوایی بدون سرنشین ایجاد و [در منطقه] مستقر کنیم، برتری با مهاجم خواهد بود.»

این فیلم پخش‌شده از سوی سپاه انقلاب اسلامی ایران همچنین حملات انتحاری دقیق پهپادهای ایران به اهداف مختلف از جمله تانک را به تصویر می‌کشد.

تصاویر پهپاد سپاه ایران از بالای یک ناو هواپیمابر آمریکایی

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.