• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

۵ نرم افزار برتر طراحی لوگو برای اندروید

  • کد خبر : 33753
  • 22 آوریل 2021 - 12:51
بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

این مقاله مخصوص صاحبان کسب و کار کوچک و اینترنتی است که می خواهند برای برند خود یک لوگو طراحی کنند. در این مطلب ۵ مورد از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو برای اندروید را معرفی می کنیم. اپ هایی که رابط کاربری نسبتا ساده ای دارند و کمک می کنند راحت تر بتوانید یک لوگوی خوب و دلخواه برای خود طراحی کنید.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو که در ادامه معرفی می کنیم، یا رایگان هستند و یا بسیار ارزان قیمت. لازم نیست مهارت بالایی در حوزه طراحی داشته باشید و به عنوان یک مبتدی هم می توانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو در اندروید

اپلیکیشن  Logo Maker Plus

اگر یک برنامه عالی، ساده و حرفه ای برای طراحی لوگو در گوشی اندرویدی خود می خواهید، Logo Maker Plus بهترین پیشنهاد است. این برنامه قابلیت های بسیار متنوعی دارد که می توانید با استفاده از آنها چند لوگو طراحی کنید. الگوهای آماده هم در اختیار شما هستند که تا به کمک آنها طرح مورد نظرتان را پیاده کنید. افکت های متنوعی هم در این اپ وجود دارد تا یک عکس یا نوشته عادی را به یک لوگوی حرفه ای تبدیل کنید. البته باید حواستان به تبلیغات درون برنامه ای هم باشد که ممکن است کمی آزارتان دهد.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

اپلیکیشن  Logo Maker by Iris Studios and Services

دومین گزینه در فهرست بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو ، Logo Maker by Iris Studios and Services است. این برنامه الگوهای آماده بسیار زیادی دارد و با بهره مندی از انواع استیکرها و ابزارهای مختلف، به شما کمک می کند که لوگوی بسیار خاص و منحصر بفردی را طراحی کنید.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

اپلیکیشن  Logo Generator & Logo Maker by Light Creative Lab

نرم افزار Logo Generator & Logo Maker by Light Creative Lab عملکرد بسیار ساده ای دارد؛ اما طرح ها و لوگوهای متفاوت و بسیار زیبایی را به شما عرضه می کند. ابزارهای حرفه ای، طیف رنگی متنوع، داشتن ۲۰۰۰ آیکون طبقه بندی شده و بیش از ۱۰۰ فونت مختلف، تنها بخشی از مزایای این اپ فوق العاده هستند.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

اپلیکیشن  Loge Maker – Logo Creator by James Thomas Carter

چهارمین مورد از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو که می توانید در گوشی اندرویدی خود از آن استفاده کنید، Loge Maker – Logo Creator by James Thomas Carter است. این نرم افزار با ارائه ۱۰۰۰ آیکون زیبا و ۳۰ تکسچر مختلف، طرح های متنوع و بی نظیری را به شما ارائه می دهد. قابلیت تبدیل لوگو به طرح سه بعدی هم در این اپ قرار داده شده است تا بتوانید جزئیات بیشتر و واقعی تری را در طرح مورد نظرتان نشان دهید.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو

اپلیکیشن  Designer Logo Maker

اگر طراح حرفه ای هستید یا در سطح مبتدی در حوزه طراحی لوگو فعالیت می کنید، Designer Logo Maker به شما کمک می کند تا یک لوگوی حرفه ای داشته باشید. این نرم افزار به دلیل داشتن افکت ها و فیلترهای متنوع، بسیار محبوب است و کاربران اندروید علاقه زیادی به آن دارند. این مورد از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو ، تبلیغات درون برنامه ای دارد که ممکن است گاهی آزار دهنده شوند.

بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33753

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.