• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
25

حسن فتحی باز هم عاشقانه می سازد

  • کد خبر : 33755
  • 22 آوریل 2021 - 11:54
سریال جیران حسن فتحی

به تازگی خبر تصویربرداری سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی منتشر شده است،  پیش بینی می شود سریال جریان از مهمترین سریال‌های نمایش خانگی باشد که طرفداران بسیاری را به پای قصه های خود بنشاند، این سریال در سال ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد.

حسن فتحی، کارگردان بزرگ کشورمان که با سریال های آن عاشقانه های زیبایی را تجربه کردیم این بار هم با جمعی از ستارگان سینما به سراغ قصه ای عاشقانه رفته و داستان این سریال در دل تاریخ روایت می ‌شود. قصه جذاب، شخصیت‌ پردازی قوی و دیالوگ ‌های به یادماندنی از ویژگی ‌های سریال ‌های حسن فتحی هستند که آن ‌ها را به آثاری پر طرفدار تبدیل کرده است.

به بهانه‌ ی سریال جیران مروری بر عاشقانه های حسن فتحی کنیم

مدار صفر درجه

داستان دانشجوی جوان ایرانی به نام حبیب است که برای ادامه تحصیل در رشته فلسفه با دریافت بورسیه تحصیلی به کشور فرانسه اعزام می‌شود و در آنجا به یک دختر یهودی فرانسوی دل می بندد.

سریال جیران حسن فتحی

شهرزاد

داستان شهرزاد بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می توان آن را ملودرامی عشقی/جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است “در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است”. شهرزاد جزو کارهای خوب در شبکه نمایش خانگی است و همچنان پرطرفدار است.

سریال جیران حسن فتحی

شب دهم

شب دهم روایتی از دلدادگی یک جوان به دختری از تبار قاجار در اواخر حکومت رضاخان است که دختر شرط ازدواج را اجرای تعذیه در ده شب محرم قرار میدهد و همین شرط زندگی حیدر شخصیت اصلی سریال را با بازی حسین یاری که از لات های کوچه بازار بود دگرگون می کند.

سریال جیران حسن فتحی

میوه ممنوعه

داستان فردی متدین است که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌ شود. سریال نگاهی فلسفی و انسان شناسانه به عشق دوران پیری حاج یونس و واکنش اطرافیان او دارد که در زمان خودش اثری ساختارشکن و پرطرفدار بود.

سریال جیران حسن فتحی
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.