• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

خودکشی خانم پرستار تهرانی در نزدیکی بیمارستان

  • کد خبر : 33863
  • 25 آوریل 2021 - 10:39
خودکشی پرستار جوان در تهران

پرستار جوان در اقدامی تلخ داخل خودرویش در نزدیکی بیمارستانی در تهران خودکشی کرد و به کام مرگ فرو رفت.

شامگاه پنجشنبه گذشته گزارش مرگ اسرارآمیز پرستاری جوان به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران اعلام و او و تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند. آنها با پیکر بی‌جان دختر جوانی روبه‌رو شدند که روی صندلی عقب ماشینش افتاده بود. بررسی‌ها نشان می‌‌داد که او پرستار بوده و ۲ قوطی خالی قرص و یک چاقو کنار جسد به چشم می‌خورد اما علت اصلی مرگ مشخص نبود.

تحقیقات میدانی کلید زده شد و ماموران پی بردند که دختر جوان روز گذشته از بیمارستان خارج شده اما به خانه بازنگشته است تا اینکه همکاران او در نزدیکی بیمارستان بودند خودروی همکارشان را مشاهده می کنند و با جسد وی در صندلی عقب خودرو روبرو می شوند.

ماموران با توجه به آنژیوکت که داخل دست خانم پرستار جوان بود و قرص های بیهوشی و ظرف های روی صندلی عقب بود به خودکشی دختر جوان پی بردند.

با دستور بازپرس وهابی، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات برای کشف جزئیات بیشتری از این حادثه مرموز ادامه دارد.

خودکشی پرستار جوان داخل خودرویش در خیابان قائم تهران

یکی از همکاران این پرستار جوان درباره ماجرای خودکشی او در خودرویش به ماموران پلیس تهران گفت: متوفی از پرستاران بیمارستان بود و مدتی قبل با یکی از پزشکان رزیدنت بیمارستان آشنا شده و به یکدیگر علاقه‌مند بودند. اما تا جایی که از همکاران دیگرم شنیدم مدتی می‌شد که آنها دچار اختلاف شده بودند. روز حادثه پرستار جوان به بیمارستان نیامد و چون از قبل خبر نداده بود من و همکاران دیگر نگرانش شدیم. چون سابقه نداشت بدون خبر سرکار نیاید. خانواده‌اش نیز از سرنوشت دخترشان اطلاعی نداشتند و تصور می‌کردند سرکار باشد.

او در ادامه گفت: شب که از بیمارستان بیرون آمدیم و در حال رفتن به خانه بودیم ناگهان چشم‌مان افتاد به‌خودروی پرستار جوان که در نزدیکی بیمارستان پارک شده بود. به سمت ماشین رفتیم و متوجه شدیم او روی صندلی عقب افتاده است. هرچه به شیشه کوبیدیم و صدایش زدیم جواب نداد و به همین دلیل شیشه ماشین را شکستیم اما همکارمان فوت شده و چند ساعتی از مرگش می‌گذشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.