• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
17

اضافه شدن امکان ارسال پیام‌ حذف ‌شونده با اعتبار ۲۴ ساعت به واتساپ

  • کد خبر : 33997
  • 27 آوریل 2021 - 16:11
ارسال پیام‌ حذف ‌شونده در واتساپ

به تازگی قابلیت ارسال پیام های حذف شونده برای کاربران در پیام رسان واتساپ ارائه شده است که به واسطه‌ی آن می‌توانند پیام‌هایی را ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت به صورت خودکار حذف شوند.

این روزها واتساپ محبوب ترین سیستم پیام رسان در کشور عزیز ماست. قابلیت های ساختاری این سیستم پیام رسان در عین سادگی بسیار کاربردی هستند. همواره تهیه ی بک آپ های مختلف در واتساپ با تایم های مشخص شده یکی از امتیازات اصلی واتساپ بوده است. البته مسلما گاهی ریکاوری دیتاهای گوشی کمی دشوار می شود. در چنین شرایطی می توانید به نمایندگی تعمیر موبایل در کرج مراجعه کنید. کارشناسان ما روند بازگردانی دیتاهای واتساپ و یا سایر اجزای نرم افزاری گوشی های هوشمند را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. اما از طرفی نقطه ی مقابل بازگردانی دیتا نیز وجود دارد. ممکن است خواهان حذف پیام های یک چت خاص به صورت دو طرفه باشید. در چنین شرایطی است که پیام حذف شونده با اعتبار ۲۴ ساعت در واتساپ کاربرد خود را نشان می دهد. در ادامه به بررسی تمامی جوانب این خبر می پردازیم.

اهمیت امکان پیام حذف شونده با اعتبار ۲۴ ساعت در واتساپ

همان طور که اشاره شد، قابلیت پیام حذف شونده با اعتبار ۲۴ ساعت در واتساپ یک خصوصیت ساختاری ایده آل و کاربردی است. فرض کنید با شخصی به صورت محرمانه مجبور به بررسی شرایط یک قرارداد کاری هستید. پیام های ۲۴ ساعته در واتساپ خیلی ساده موارد موجود در گفتگوی شما را حفظ می کند. البته مسلما اگر در این بین مخاطب به نحوی گفتگوی شما را ضبط کند، کارایی پیام های حذف شونده نمایان نخواهد شد.

به روزرسانی ویژگی های واتساپ

ایده ی پیام حذف شونده با اعتبار ۲۴ ساعت در واتساپ، ایده ی جدیدی نیست. در حال حاضر قابلیتی در واتساپ وجود دارد که می توانید پیام‌های موقت یه هفته ای به کاربران واتساپ ارسال نمایید. پیام مورد نظر پس از گذر ۷ روز از زمان ارسال، به ‌صورت خودکار حذف می شود و برای کاربران، غیر قابل مشاهده خواهد شد. طبق شایعات منتشر شده، نسخه ی جدید واتساپ دارای خصوصیات به روز شده ی جدیدی نیست، اما ورژن جدید از لحاظ کیفیت ارتقا می یابد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=33997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.