• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

مردی که با چاقو وسط جاده آتشگاه کرج گلوی همسرش را برید!

  • کد خبر : 34011
  • 28 آوریل 2021 - 11:25
بریدن گلو زن جاده آتشگاه کرج

مرد جوانی که با همسرش اختلاف داشت، در جاده آتشگاه کرج اقدام به بریدن گلو همسرش کرد، این زن جوان به دلیل خونریزی شدید به کام مرگ فرو رفت.

در اواخر فرودین ۱۴۰۰ سرنشینان دو خودرو که در حال عبور از جاده آتشگاه کرج بودند با صحنه وحشتناکی مواجه شدند، مردی در حاشیه جاده با چاقو در حال بریدن گلوی زن جوانی بود. آنها در کنار جاده توقف کردند که متهم با دیدن آنها سریع از محل فرار کرد.

بریدن گلو زن جوان توسط همسرش در جاده آتشگاه کرج

سرنشینان خودرو سراغ زن جوان رفتند. گلویش با چاقو بریده شده بود و به‌شدت خونریزی داشت. زن جوان که شوکه بود، در حالی که بریده‌بریده صحبت می‌کرد، شوهرش را به‌عنوان متهم معرفی کرد و گفت: او می‌خواست سرم را ببرد و اگر شما نمی‌رسیدید این کار را کرده بود. یکی از شاهدان ماجرا با اورژانس و پلیس تماس گرفت و دقایقی بعد امدادگران در محل حاضر شده و زن ۲۱ساله را به بیمارستان انتقال دادند اما او به دلیل شدت خونریزی قبل از رسیدن به بیمارستان جان‌باخت.

بریدن گلو زن جوان در جاده آتشگاه کرج به خاطر اختلاف خانوادگی

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز درخصوص بریدن گلو زن جوان در جاده آتشگاه کرج اظهار کرد: پس از مرگ زن جوان، پرونده در اختیار تیم اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان با دستور بازپرس دادسرای جنایی کرج تحقیقات برای دستگیری قاتل را آغاز کردند. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این زن مدتی است با همسرش اختلاف دارد و قصد داشت از او طلاق بگیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تشریح کرد: با شناسایی هویت متهم به قتل، او تحت تعقیب قرار گرفت و همان شب در یکی از محله‌های کرج شناسایی و دستگیر شد. مرد جوان در ابتدا مدعی بود در زمان قتل دچار اختلالات روانی شده و به همین دلیل همسرش را کشته است. تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت و متهم برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد.

سرهنگ نادر بیگی افزود: مرد جوان روز گذشته با انتقال به محل جنایت به بازسازی صحنه قتل پرداخت و پس از بازسازی صحنه قتل به بازداشتگاه پلیس آگاهی منتقل شد.

اعترافات مرد جوان درباره قتل همسرش

 این مرد در اعترافات خود گفت: همسرم قصد طلاق داشت و خانه مشترکمان را ترک کرده بود. روز قتل از خانه چاقویی برداشتم و با همسرم تماس گرفتم و خواستم همدیگر را ملاقات کنیم. او با اصرار من قبول کرد و به جاده آتشگاه رفتیم. او را از ماشین بیرون کشیدم تا سرش را ببرم که چند نفر سررسیدند در حالی که گلویش را بریده بودم فرار کردم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.