• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
15

پایان گروگان گیری پسر بچه ۱۰ ساله گنبدی به‌دلیل اختلافات مالی

  • کد خبر : 34050
  • 29 آوریل 2021 - 11:02
گروگان گیری پسر گنبدی

گروگان گیری پسر بچه ۱۰ ساله گنبدی با تلاش پلیس آگاهی گلستان به پایان رسید. این پسربچه به دلیل اختلافات مالی گروگانگیران با پدرش در یکی از خیابان های شهرستان گنبدکاووس ربوده شده بود.

هفته گذشته ربوده شدن پسر بچه ای ۱۰ ساله به دلیل اختلافات مالی گروگان گیران با پدرش در گنبدکاووس به پلیس گزارش داده شد و رسیدگی به این شکایت در دستور کار پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت، در نهایت پس از تلاش‌های بی وقفه پلیس این گروگان گیری ساعتی پیش به پایان رسید و این‌ پسر بچه ۱۰ ساله گنبدی از چنگال گروگان گیران در سیستان و بلوچستان نجات یافت.

ربوده شدن پسر ۱۰ سال گنبدی به دلیل اختلاف مالی

علیرضا نصیری‌رضی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان درخصوص گروگان گیری پسر ۱۰ ساله گنبدی بیان کرد: اول اردیبهشت ماه سال جاری به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله طی هماهنگی با مرجع قضایی ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. با حضور پلیس در محل مشخص شد پسربچه‌ای ۱۰ ساله در کوچه مشغول بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، مشخص شد متهمان با شاکی اختلافات مالی داشته‌اند لذا برای وصول پول خود اقدام به ربودن فرزندش کرده‌اند که شاکی این مطلب را در ابتدا به ماموران اعلام نکرده بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و در سکوت خبری رسانه‌ای به سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهمان رسیده بودند که متاسفانه رئیس شورای روستا و مدیر یکی از کانال‌های تلگرامی شهرستان در اقدامی غیرحرفه‌ای اقدام به رسانه‌ای کردن ماجرا به نقل از اعضاء خانواده پسربچه کرده که همین مسئله باعث خلل در روند تحقیقات تخصصی پلیس و مراجع قضائی شد.

سرهنگ نصیری‌رضی تصریح کرد: با توجه به خبر منتشر شده از قول خانواده پسر ربوده شده در فضای مجازی از طریق کانال تلگرامی، خانواده این پسر ضمن اظهار بی‌اطلاعی از نشر چنین خبری، به پلیس اعلام داشتند در این خصوص با هیج خبرنگار و یا رسانه‌ای مصاحبه نداشتند و این خبر بدون هماهنگی با آنها منتشر شده است.

دستگیری عاملان گروگان گیری پسر ۱۰ ساله گنبدی

سردار محمد سعید فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: با تلاش بی وقفه و اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی گنبدکاووس، ساعاتی قبل پسر بچه ۱۰ ساله ای که چند روز قبل توسط افرادی گروگان گرفته شده بود در شرق کشور از چنگ متهمان رها شد.

وی تشریح کرد: در این عملیات هدفمند و پیچیده، پس از یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را آزاد و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند که تلاش ها برای دستگیری آنان ادامه دارد. فاضل دادگر بیان کرد: پسربچه ۱۰ ساله هم اکنون در اختیار پلیس قرار داشته و اقدامات لازم برای تحویل وی به خانواده در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.