• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
25

نگاهی به محبوب ترین سریال های مهران مدیری

  • کد خبر : 34175
  • 02 می 2021 - 16:01
سریال های مهران مدیری

سریال دراکولا به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری هر هفته روزهای یکشنبه از پلتفرم فیلیمو پخش می شود. در این سریال کمدی پیمان قاسمخانی طراحی و سرپرستی فیلمنامه را برعهده دارد. به همین بهانه مهم ترین سریال های مهران مدیری را معرفی می‌کنیم.

سریال های مهران مدیری

سریال های مهران مدیری از پاورچین تا دراکولا

هیولا

هیولا از آخرین سریال های مهران مدیری است، سریال داستان خانواده شرافت را نشان می‌دهد، که از زمان پادشاهی احمدشاه می‌خواهند با شرافت زندگی کنند و همین با شرافت زندگی کردنشان ماجراهای زیادی برایشان رقم می‌زند.

سریال های مهران مدیری

قهوه تلخ

نیما پس از خوردن قهوه از زمان حال به گذشته می‌رود. ابتدا فکر می‌کند که همه چیز یک خواب است اما پس از مدتی که با این قضیه کنار می‌آید و سعی می‌کند به مردم کمک کند اما با افرادی نادانی در دربار روبرو شده و همین باعث به وجود آمدن ماجراهای خنده داری می‌شود.

سریال های مهران مدیری

 شب های برره

کیانوش استقرار زاده با نوشتن مقاله‌ای انتقادی، به تبعید در نقاط دوردست ایران محکوم می‌شود. در بین راه در اتفاقاتی توسط یک مار (نشیمن گز) گزیده می‌شود. شیر فرهاد، پسر خان پایین برره او را به برره می‌آورد، وی را درمان می‌کند ولی وقتی می‌فهمد او فراری است و حکم تیر دارد او را به بالا برره می‌برد.

سریال های مهران مدیری

گنج مظفر

باغ مظفر داستان تنها میراث به جا مانده از خان قلی‌خان، خان بزرگ محلهٔ قلهک و تهران بزرگ است. عمارت دوتکه‌ای که در یک طرف آن مظفر زرگنده ملقب به مظفرخان به همراه خانواده و خدم و حشم و در طرف دیگر منصور مظفر زرگنده به همراه همسر جوان خود شیدا زندگی می‌کنند … .

سریال های مهران مدیری

پاورچین

پاورچین از اولین سریال های مهران مدیری است. فرهاد (مهران مدیری) یک برره‌ای است که سال‌ها پیش برای تحصیل از برره به تهران آمده و ازدواج کرده. او که ذاتاً فردی چاپلوس است با همین روش در یک شرکت مهندسی ساختمان مشغول شده و پسر عمویش داوود نیز به زور مهمان آنها می‌شود.

سریال های مهران مدیری

نقطه چین

داستان درباره ی یک آپارتمان سه واحدی و ساکنان آن است. اردلا ن(مهران مدیری) و بامشاد (رضا شفیعی جم) از شخصیت‌های پرطرفدار این سریال بودند.

سریال های مهران مدیری

مرد هزارچهره

مرد هزار چهره از جمله محبوب ترین سریال های مهران مدیری است. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد و به جای شخص دیگری اشتباه گرفته شود.

سریال های مهران مدیری
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.