• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
24

درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان و شکستن دوربین خبرنگار اصفهانی + فیلم

  • کد خبر : 34453
  • 10 می 2021 - 12:47
درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در هفته بیست و دوم لیگ برتر بازی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته بودند، پس از سوت داور درگیری شدیدی بین آنها رخ داد و صحنه‌های زشتی را خلق کردند.

دیدار تیم سپاهان و پرسپولیس درهفته بیست و دوم لیگ برتر با تساوی یک – یک به پایان رسید. در دقایق پایانی بازی، احسان پهلوان روی خط محوطه جریمه پرسپولیس قصد برگشت توپ را داشت که توپ به دستانش برخورد کرد. اعضای تیم سپاهان در این صحنه اعتقاد به خطای هند داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

پس از سوت پایان بازی، بازیکنان تیم سپاهان به سمت داور رفتند و به او اعتراض کردند. در این صحنه ابتدا جلال علی‌محمدی نسبت به تصمیمات بیژن حیدری اعتراض کرد و سپس رضا فتاحی مدیر سپاهان نیز به سمت داور رفت و اعتراض شدید خودش نسبت به مسائل داوری را اعلام کرد.

همچنین اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند و همین امر باعث ایجاد درگیری لفظی بین تعدادی از بازیکنان شد. در شرایطی که ابتدا درگیری لفظی بود با ورود بازیکنان به تونل وردی رختکن درگیری ها شدت بیشتری پیدا کرد و کار به زد و خورد هم کشیده شد اما وساطت برخی اعضای کادر فنی و نیروی انتظامی مانع از وخیم تر شدن شرایط شد.

با این حال درگیری بازیکنان دو تیم صحنه های زشتی را به وجود آورد. کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنان حاضر در این صحنه های درگیری بود و با امید نورافکن درگیری داشت. نورافکن هم که در طول بازی با چند بازیکن پرسپولیس درگیری فنی داشت در پایان بازی به تنش ها دامن زد.

درگیری بازیکنان‌ پرسپولیس با خبرنگار اصفهانی

درگیری ابازیکنان تیم پرسپولیس و سپاهان در تونل ورزشگاه نقش جهان اصفهان با دخالت نیروی انتظامی به پایان رسید اما در این بین دوربین مربوط به باشگاه سپاهان نیز شکست تا درگیری‌های لفظی تبدیل به تنش‌های فیزیکی شود.

موضوع از این قرار است که گویا تصویربردار باشگاه سپاهان در حال فیلم گرفتن از حواشی آخر بازی بوده که سعید آقایی مدافع پرسپولیس بعد از اعتراض به این فیلمبردار با او درگیر شد. در این درگیری دوربین فیلمبردار باشگاه سپاهان به زمین خورد و شکست.

در ادامه این درگیری محمد محبی بازیکن سپاهان و سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس وارد ماجرا شدند. همین درگیری و پیش از آن درگیری لفظی بین برخی از بازیکنان پرسپولیس با بازیکنان و نیمکت سپاهان بعد از شنیده شدن سوت پایان بازی، مقدمه‌ای بود برای رقم خوردن اوج درگیری‌ها در تونل ورزشگاه نقش جهان.

ویدیویی از لحظه درگیری بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.