• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
31

بهترین هتل ها در انتخاب تور آنتالیا

  • کد خبر : 34501
  • 11 می 2021 - 15:56
تور آنتالیا

وقتی صحبت از مسافرت خارجی به میان بیاید، بی‌شک یکی از مقصدهای پیشنهادی شهر آنتالیا است. یکی از راحت‌ترین راه‌های رسیدن به آنتالیا تور آنتالیا هوایی این شهر محسوب می‌شود. درواقع سفر به آنتالیا یک گزینه ایده‌آل برای سفری خارجی با هزینه پایین است. در سال‌های اخیر مسئولان آنتالیا توانسته‌اند نظر گردشگران و توریست‌های زیادی را به این شهر جلب کنند. این جلب نظر به لطف امکانات رفاهی عالی، هتل‌های لوکس و مجلل، مراکز خرید جذاب و زیبا، تفریحات آبی کم‌نظیر و… بوده؛ اما قبل از سفر به آنتالیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌ها، قیمت تور آنتالیا ترکیه و هتل‌های آنتالیا واجب است.

معرفی هتل آکرا

یکی از بهترین هتل های آنتالیا با امکانات فوق‌العاده هتل آکرا است. این هتل پنج ستاره رو به دریا ساخته شده تا مسافران بتوانند با دیدن طلاوع و غروب خورشید روی آب در اتاق خود لذت کافی را ببرند. هتل آکرا در یکی از بهترین نقاط شهر ساخته شده تا کنار زندگی آرام بتوانید از هیاهوی شهری هم به وجد بیاید. این هتل به قدری امکانات رفاهی زیادی دارد که دیدن شهر را از ذهن شما دور می‌کند.

موقعیت مکانی هتل آکرا

هتل آکرا تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۹ کیلومتر فاصله دارد و تا مرکز شهر نیز سه کیلومتر مسافت است. فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری بسیار کم بوده و این یکی از بهترین امکانات این هتل محسوب می‌شود که در وقت و زمان شما صرفه‌جویی می‌کند تا بتوانید در کم‌ترین زمان ممکن به مکان‌های دیدنی شهر بروید. هتل آکرا نزدیکی دروازه هادریانس واقع شده است.

امکانات رفاهی هتل آکرا

با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات ماساژ درمانی، حمام ترکی، استخر، سونای هتل، محوطه بازی بچه‌ها، زمین تنیس و… استفاده کنید. اینترنت رایگان نیز در سراسر هتل در دسترس است. از امکانات و خدمات رفاهی هتل می‌توان به جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، پارکینگ، استخر، ماساژ، سیستم اعلام حریق، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع و… اشاره کرد.

سیستم خنک کننده و تهویه هوای مطبوعی در اتاق وجود دارد و همه اتاق‌ها دارای مینی‌بار و تلوزیون LED هستند. صبحانه هر روز به‌صورت کانتینتال در محوطه هتل سرو می‌شود. یکی از بهترین های تور آنتالیا با این هتل ارائه می‌شود؛ می‌توانید برای سفری به یاد ماندنی از این تور استفاده کنید.

تور آنتالیا

هتل کران پلازا

هتل کراون پلازا آنتالیا یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های شهر ترکیه است. این هتل با الهام گرفتن از بهترین و به‌روزترین خدمات هتلداری دنیا احداث شده و به همین دلیل این هتل پنج ستاره را می‌توان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا دانست.

موقعیت مکانی هتل کران پلازا

این هتل پنج ستاره بسیار زیبا در ساحل کنیالتی قرار گرفته و برای کسانی که می خواهند یک اقامت لاکچری و متفاوت در سفر به آنتالیا داشته باشند، امکانات لازم را فراهم کرده است.

امکانات هتل کران پلازا

امکانات و خدمات این هتل عبارت هستند از  پارکینگ، جکوزی، استخر، سونا، کافی‌شاپ، رستوران با لیست غذاهای لذیذ، خدمات باربری، خدمات تور، سیستم اعلام حریق، خدمات نگهداری کودک، اینترنت رایگان در همه هتل، مینی‌بار و.. که همه این امکانات و خدمات رفاهی به‌صورت رایگان دراختیار مسافران قرار می‌گیرد. تورهایی که با این هتل ارائه می‌شوند، قیمت نسبتا بالایی دارند.

تور آنتالیا

قبل از سفر با تور ترکیه آنتالیا این نکات را درنظر بگیرید

  • در هر فصلی که قصد سفر به آنتالیا را دارید، آب‌وهوای این شهر را بررسی کنید تا لباس مناسب همراه داشته باشید.
  • حتما قبل از سفر به آنتالیا هتل خود را انتخاب و آن را رزرو کنید؛ زیرا این شهر به‌طور معمول شلوغ بوده و ممکن است مشکل ساز شود.
  • اگر از سرما خوشتان نمی‌آید، در زمستان به شهر آنتالیا سفر نکنید؛ زیرا در این فصل هوا بسیار سرد می‌شود.
  • اگر دوست دارید در ایام خاص به شهر آنتالیا بروید، چند ماه قبل به فکر رزرو هتل و پرواز باشید.

در تور آنتالیا حتما این کارها را تجربه کنید

  • از بازارهای قدیمی خرید کنید؛ اجناس این بازار از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار است.
  • غذاهای مخصوص آنتالیا را حتما امتحان کنید.
  • به پارک‌های آبی ترکیه و آنتالیا بروید تا کمی آدرنالین خونتان بالا برود و هیجان را تجربه کنید!
  • صبح و غروب به دیدن آفتاب بروید؛ دیدن غروب و طلوع خورشید احساس خاصی را در شما زنده می‌کند.
  • به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر سیده در آنتالیا سر بزنید؛ این شهر برگی از تاریخ است.

یکی از کارهایی که قبل از سفر به استانبول با تور استانبول لحظه آخری یا سایر شهرهای ترکیه حتما باید انجام دهید، انتخاب هتلی خوب برای اقامت است؛ برای این کار احتیاج به اطلاعات درست و صحیح دارید. شما می‌توانید برای اطلاعات درست و صحیح به سایت علی بابا بروید و قیمت تور آنتالیا، تورهای آنتالیا، تورهای لحظه آخری، اطلاعات در مورد پرواز، مقصد نهایی و از این قبیل اطلاعات را به‌دست آورید. تور ترکیه آنتالیا یکی از پرطرفدارترین تورهای خارج از کشور است که میان ایرانیان محبوبیت خاصی دارد.

این مطلب رپورتاژ اگهی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه شده است. پایگاه خبری دخالت در قبال محتوا و صحت اطلاعات موجود در آن مسئولیتی ندارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.