• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
21

ثبت نام آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ + فیلم

  • کد خبر : 34559
  • 15 می 2021 - 12:56
ثبت نام رئیسی در انتخابات

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امروز به پایان خواهد رسید و داوطلبان باید با به همراه داشتن مدارک قید شده در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان و با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام نویسی خود را انجام دهند.

اظهارات آیت‌الله رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۰

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: از مردم ایران که از جای جای کشور از من برای حضور در انتخابات دعوت کردند تشکر می‌کنم. برخی از عزیزان و دغدغه‌مندان به دلیل حساسیت و مهم بودن قوه قضائیه می‌گفتند کار تحول در قوه قضائیه باید ادامه یابد و امر مبارزه با فساد و اجرای عدالت تداوم پیدا کند. باید از همه شما بابت دغدغه‌هایتان تقدیر کنم اما در کنار مهم بودن امر قوه قضائیه، ما با یک امر اولویت‌دار مواجهیم و آن مساله قوه‌مجریه است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: قوه اجرایی اهمیت بیشتری نسبت به قوه قضائیه دارد. در دستگاه اجرایی بسترهای فساد ایجاد می‌شود. اگر ناکارآمدی‌ها به کارآمدی‌ها تبدیل شود، ناهنجاری‌ها را نخواهیم داشت.

وی افزود: دیدن وضعیت معیشت مردم، مساله بیکاری، گرانی، سفره مردم و وضعیت اقتصادی جامعه دغدغه جدی برای انسان ایجاد می‌کند. برخی ناامیدی هایی که از بخش هایی از جامعه خودنمایی می‌کند می‌تواند در یک دولت قوی تبدیل به امید شود.

رئیسی درخصوص ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور بنده در انتخابات مستقل است و نافی حضور کسی نیست. آنهایی که ناامید هستند در انتخابات شرکت کنند. من خود را رقیب فساد و ناکارآمدی می‌دانم. رقیب گروه‌های سیاسی نیستم. از مردم می‌خواهم که خانه خود را یک ستاد انتخاباتی کنند چون من امکان مالی تشکیل ستادهای انتخابات آنچنانی ندارم.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری تشریح کرد: در حضورم به دنبال جایگاه قدرت نیستم. برنامه من این بود که به صحنه نیایم اما وضعیت و عرصه به نحوی پیش رفت که احساس کردم اگر بخواهم شانه خالی کنم، فراز از مسئولیت است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: باور دارم که بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند. باید افردی در این میدان وارد شوند که حقیقتاً به تحول و تغییر عقیده داشته باشند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.