• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
29

قتل ۲ برادر بی گناه در تیراندازی خونین سلسله + فیلم

  • کد خبر : 34624
  • 16 می 2021 - 10:34
قتل 2 برادر در سلسله

درگیری و تیراندازی میان تعدادی از اراذل و اوباش در روستای عادل آباد شهرستان سلسله، منجر به قتل ۲ برادر بی‌گناه و از اهالی منطقه شد.

ظهر روز عید فطر بود که بین دو همسایه اهل روستای عادل آباد سلسله درگیری مسلحانه آغاز شد، که در جریان درگیری ۲ برادر بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیدند.

عسگر عیسایی، فرمانده انتظامی سلسله اظهار کرد: به دنبال بالا گرفتن اختلافات بین دو خانواده در شهرستان سلسله، یکی از خانواده‌ها اقدام به اجیر کردن افراد مسلح برای قدرت‌نمایی جلوی منزل خانواده دیگر می‌کند. در جریان این درگیری دو برادر جان باختند و یک نفر هم زخمی شد.

وی افزود: بنا به اظهارات مردم محل، در پی داد و بیداد و شلوغی در این نقطه از شهر، دو برادر به نام‌های علی‌حسن دارایی و علی‌یار دارایی که جهت تبریک عید فطر به منزل پدرشان در نزدیکی محل درگیری رفته و مشغول تماشا بودند، بر اثر تیراندازی ناگهانی شرورهای مسلح، بی‌گناه کشته شدند.

فرمانده انتظامی سلسله تشریح کرد: این درگیری یک مجروح دیگر نیز داشته که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

قتل دو برادر در سلسله به دست اراذل و اوباش

۲ برادر ۵۰ و ۴۲ ساله که در جریان درگیری در سلسله به قتل رسیدند، علی دارایی و بهروز دارایی نام داشتند. پسر عموی مقتولان درخصوص این حادثه اظهار کرد: «درگیری بین دو همسایه عموی من از شب قبل شروع شده بود. روز حادثه یکدفعه پسرعموهایم صدای تیراندازی را شنیده بودند و هراسان به کوچه دویده بودند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. ضارب که در حال تیراندازی بود بدون توجه به اینکه پسرعموهایم طرف دعوای او نبودند به سمتشان تیراندازی کرد. شاید آنها را اشتباه گرفته بود.»

وی افزود :«پسرعمویم به نام سرگرد علی دارایی از پرسنل نیروهای مسلح شهرستان قم بود. او دو فرزند داشت و پسرش سرباز است. بهروز هم ۴۲ ساله و مجرد بود.»

پسرعموی مقتولان در ادامه در مورد علت درگیری مسلحانه دو همسایه در سلسله گفت:«چند سالی می شود که در شهرستان محل زندگی ما ، اراذل و اوباش که خودشان را گنده لات محل می دانند، به دلایل مختلف درگیری راه می اندازند. آنها بارها با چاقو و اسلحه به اهالی حمله کرده بودند و می خواهند اهالی از آنها حساب ببرند. درگیری هایشان بر سر مسائل پیش پا افتاده است اما آنها می خواهند قدرت نمایی کنند. روی خودشان اسامی مثل هیپی و کچل و کفا می گذارند و مردم آنها را با این اسامی می شناسند. تا به حال در این درگیری ها کسی کشته نشده بود اما متاسفانه پسرعموهای من قربانیان این افراد شدند.»

یکی از مقتولان به نام علی دارایی ساکن قم است و در روز عید فطر برای سر زدن به خانواده اش به شهرستان آمده بود. مادر دو مقتول بعد از اینکه خبر فوت دو پسرش را شنید، سکته کرده و در بیمارستان بستری شده است.

دستگیری عاملان تیراندازی‌ و قتل دو برادر‌ در سلسله

سرهنگ عسکر عیسایی، فرمانده انتظامی سلسله بیان کرد: پس از تیراندازی های روز گذشته واقع در میدان امام الشتر به وسیله جمعی از اراذل و اوباش که منجر به قتل ۲ برادر بی گناه شد، بلافاصله با اقدامات ویژه پلیسی دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سلسله تشریح کرد: با هوشیاری و درایت تیم پلیس، صبح امروز سه نفر از عاملان اصلی تیراندازی ها دستگیر و سه قبضه سلاح و یک خودرو از آنان توقیف شد. عملیات برای دستگیری سایر همدستان این اراذل در دستور کار پلیس است و همگی آنان بزودی دستگیر و در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه اکنون نظم و امنیت در سطح شهرستان سلسله حاکم است و تلاش پلیس تا دستگیری آخرین نفر عاملان قتل ۲ برادر ، تیراندازی و ناامنی ها ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.