• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
24

۷ اپلیکیشن برتر برای عکاسی تایم لپس در موبایل

  • کد خبر : 34647
  • 16 می 2021 - 16:05
برنامه تایم لپس برای موبایل

اگر به عکاسی تایم لپس علاقه دارید و می خواهید با گوشی خود این سبک عکاسی را دنبال کنید، ادامه مقاله را از دست ندهید. امروز بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل را معرفی می کنیم. اپ هایی که انتخاب کرده ایم، یا در آیفون و اندروید مشترک هستند و یا به صورت ویژه برای هریک از این سیستم عامل ها طراحی شده اند.

بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل

۱- نرم ‌افزار اصلی دوربین

مطمئنا ساده ترین و بی دردسر ترین برنامه برای عکاسی تایم لپس با موبایل ، نرم افزار دوربین خود گوشی است. امروزه بیشتر نرم افزارهای دوربین در اندروید و iOS از تایم لپس هم پشتیبانی می کنند. وارد تنظیمات دوربین گوشی شده و گزینه تایم لپس را پیدا کنید. سپس شروع به ضبط فیلم کنید تا تصاویر مورد نظرتان ثبت شوند. البته مدت زمان عکاسی تایم لپس از طریق اپ اصلی دوربین، کوتاه است.

بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل

۲- Hyperlapse Instagram

یکی از بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل ، Hyperlapse Instagram است. این اپ به قابلیت لرزشگیر هم مجهز شده است، برای آیفون مناسب است. محیط کاربری هایپرلپس بسیار ساده است و امکان ضبط ویدئوهای با کیفیت و خلاقانه تری را برای شما فراهم می کند. البته ویدئوهای ضبط شده در این برنامه را تنها می توان در فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

برنامه تایم لپس برای موبایل

۳- Timelapse Pro

تایم لپس پرو هم یکی از بهترین برنامه های تایم لپس برای گوشی است که کاربران آیفون می توانند از آن استفاده کنند. پس از نصب کردن نرم افزار، کافی است آن را باز کرده و روی گزینه ضبط ویدئو کلیک کنید. پس از ثبت تایم لپس، شما می‌توانید یکی از ۲۵ افکت ویدیویی مختلف را انتخاب کنید و به ویدیوی خودتان موسیقی یا فایل صوتی اضافه کنید. همچنین امکان ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل در تمامی شبکه های اجتماعی برای شما فراهم است.

برنامه تایم لپس برای موبایل

۴- Time Lapse Video: Recorder & Editor

اگر دنبال یکی از بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل در اندروید هستید، Time Lapse Video: Recorder & Editor قطعا بهترین گزینه برای شماست. این اپ حرفه ای، رایگان است اما برای استفاده از قابلیت های بیشتر، باید نسخه پولی آن را خریداری کنید. ۲۱ افکت اختصاصی در این برنامه وجود دارد که کمک می کنند تایم لپس های به مراتب زیباتری را ثبت و ذخیره کنید. این نرم ‌افزار قابلیت‌های مختلف دیگری هم دارد و سه گزینه مختلف برای افزایش کیفیت تایم لپس در اختیار دارید. امکان برش تصاویر و تنظیم سرعت هم دو قابلیت کاربردی دیگر هستند که این اپلیکیشن را به یکی از بهترین ابزارها برای ضبط تایم لپس در گوشی و تبلت تبدیل کرده اند.

برنامه تایم لپس برای موبایل

۵- Framelapse

کاربران اندروید می توانند از Framelapse به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل استفاده کنند. نسخه حرفه ای این اپ رایگان نیست و قابلیت های بی شماری دارد. شما می توانید تنظیمات نور و … را به صورت دستی تغییر دهید. حتی این امکان را دارید که برای فیلمبرداری، فاصله زمانی بین فریم‌ها، مدت زمان ویدیو و جهت آن را تنظیم کنید. کار کردن با فریم لپس بسیار ساده است و مشکلی با آن نخواهید داشت.

برنامه تایم لپس برای موبایل

۶- Lapse It

ششمین گزینه در فهرست بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل، هم در اندروید قابل استفاده است و هم در iOS. Lapse It تمامی قابلیت‌ هایی را که ممکن است از یک نرم‌افزار تایم لپس انتظار داشته باشید در خود جای داده است. تنظیماتی مثل فوکوس، ایزو و وایت بالانس در این برنامه به صورت دستی قابل تغییر هستند. همچنین می توانید در این برنامه، رزولوشن ویدیو، کدک، FPS و… را تغییر دهید و حتی به ویدیوهای خودتان افکت و یا فایل صوتی اضافه کنید.

بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل

۷- Time Lapse Camera

تایم لپس کمرا یا Time Spirit هم جزو بهترین برنامه های تایم لپس برای موبایل است. پس از اجرای برنامه اگر گزینه Photo Lapse را انتخاب کنید، می‌توانید تا ۳۰ عکس جداگانه بگیرید. پس از آن خود نرم افزار، عکسها را به یک ویدئوی تایم لپس تبدیل می کند. گزینه Time Lapse هم در اختیار شماست تا به صورت مستقیم یک ویدیوی تایم لپس ضبط کنید.

برنامه تایم لپس برای موبایل
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=34647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.